4-5 metų vaikų sakytinės kalbos ugdymas(is) panaudojant grožinę literatūrą
Gerbiamas respondente,
Kviečiu Jus sudalyvauti apklausoje, kurios tikslas –atskleisti, kaip 4-5 metų vaikų sakytinė kalba gali būti ugdoma ir ugdo(si) panaudojant grožinę literatūrą.
Šis tyrimas yra atliekamas Vilniaus kolegijos, Pedagogikos fakulteto, Vaikystės pedagogikos studijų programos III kurso studentės Samantos Remeikienės. Tyrimo rezultatai bus naudojami apibendrintai profesinio bakalauro darbe „4-5 metų vaikų sakytinės kalbos ugdymas(is) panaudojant grožinę literatūrą“.
Šio tyrimo rezultatų anonimiškumas ir konfidencialumas yra garantuojamas. Prašau atsakyti į žemiau pateiktus klausimus pasirinkus vieną (ar kelis, jeigu nurodyta) iš galimų atsakymų ir pažymėti ar įrašyti savo atsakymą.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui