4-5 METŲ AMŽIAUS VAIKŲ ANKSTYVOJO SKAITYMO UGDYMAS PANAUDOJANT SKAITMENINES MOKYMO(-SI) PRIEMONES

Esu Rasa Jančienė Vilniaus kolegijos, Pedagogikos fakulteto, Vaikystės pedagogikos studijų programos IV kurso studentė. Rengiu baigiamąjį darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas - atskleisti 4-5 metų amžiaus vaikų ankstyvojo skaitymo ugdymą panaudojant skaitmenines mokymo(-si) priemones. Prašau atsakyti į anketoje Jums pateiktus klausimus. Apklausa yra anoniminė, apibendrinti apklausos rezultatai bus naudojami tyrimo tikslais, užtikrinant respondentų anonimiškumą.


Nuoširdžiai dėkoju už bendradarbiavimą!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų kvalifikacinė kategorija?

4. Jūsų pedagoginio darbo patirtis?

5. Nurodykite veiksnius, galinčius turėti įtakos 4-5 metų amžiaus vaikų skaitymo gebėjimų ugdymui (galite pasirinkti vieną arba kelis atsakymų variantus):

6. Pažymėkite, kiek laiko per dieną skiriate 4-5 metų amžiaus vaikų skaitymo įgūdžių ugdymui?

7. Ar 4-5 metų amžiaus vaikų ugdymo metu naudojate skaitmenines priemones?

8. Pažymėkite, kiek laiko per dieną 4-5 metų amžiaus vaikų ugdymo metu naudojate skaitmenines priemones?

9. Nurodykite, kokiu tikslu 4-5 metų amžiaus vaikų ugdymo metu naudojate skaitmenines priemones? (galite pasirinkti vieną arba kelis atsakymų variantus):

10. Pažymėkite, kokias priemones dažniausiai naudojate 4-5 metų amžiaus vaikų skaitymo ugdyme (galite pasirinkti vieną arba kelis atsakymų variantus):

11. Nurodykite, kokias skaitmenines priemones dažniausiai naudojate 4-5 metų amžiaus vaikų skaitymo gebėjimų ugdyme (galite pasirinkti vieną arba kelis atsakymų variantus)?

12. Jūsų nuomone, kokią įtaką skaitmeninės priemonės turi 4-5 metų amžiaus vaikų skaitymo gebėjimų ugdymui?

13. Jūsų nuomone, skaitmeninės priemonės turėtų būti naudojamos 4-5 metų amžiaus vaikų skaitymo gebėjimų ugdymui?

14. Jūsų nuomone, skaitmeninės priemonės leidžia efektyviau įtraukti, motyvuoti vaikus skaitymo mokymuisi?

15. Jūsų nuomone, skaitmeninių priemonių naudojimas vaikų skaitymo gebėjimų ugdyme padeda pasiekti geresnius rezultatus?

16. Nurodykite, kokius pokyčius, susijusius su 4-5 metų amžiaus vaikų skaitymo gebėjimų pasiekimų kaita, stebite naudodami skaitmenines priemones? (galite pasirinkti vieną arba kelis atsakymų variantus)?

17. Nurodykite sunkumus, su kuriais susiduriate 4-5 metų amžiaus vaikų skaitymo gebėjimų ugdymo proceso metu pasitelkdami skaitmenines priemones (pasirinkite vieną arba kelis atsakymų variantus):