3-4 metų vaikų sakytinės kalbos ugdymas taikant vaidmeninius žaidimus

Gerb. Respontente

Esu Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto ikimokyklinio ugdymo pedagogikos studijų programos studentė Ana Paškova rašau bakalauro darbą, kurio tikslas atskleisti 3-4 metų vaikų sakytinės kalbos ugdymo(si) galimybes žaidžiant vaidmeninius žaidimus. Prašau sudalyvauti apklausoje, atasaknt į klausimus. Apklausa yra anoniminė, tyrimo duomenys bus naudojami tik baigiamajame bakalauro darbe ir pateikiami apibendrintai.

Dėkoju už dalyvavimą apklausoje!



Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Kurias veiklas dažniausiai taikote ugdydami vaikų sakytinę kalbą (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

2. Kurias žaidimų formas dažniausiai taikote vaikų sakytinės kalbos ugdymui(si) (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

3. Kaip manote, ar vaidmeniniai žaidimai yra efektyvus metodas vaikų sakytinės kalbos ugdymui(si)?

4. Kaip dažnai taikote vaidmeninius žaidimus vaikų sakytinės kalbos ugdymui(si)?

5. Kokius veidmeninius žaidimus dažniausiai organizuojate vaikams sakytinės kalbos ugdyme(si) (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

6. Kokio scenarijaus vaidmeninius žaidimus dažniausiai taikote vaikų sakytinės kalbos ugdyme(si)?

7. Kaip organizuojate vaidmeninius žaidimus vaikų sakytinės kalbos ugdyme(si) (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje):

NiekadaKartaisDažnaiVisada
Organizuotju diskusijas su vaikais apie tai, kokius vaidmeninius žaidimus jie norėtų žaisti variantas
Patikrinu, ar vaikai žino daiktų pavadinimus, kurie bus naudojami vaidmeniniame žaidime
Vaikams duodu užduotį, kurią jie turi atlikti
Pateikiu užuominas bei nurodymus, kaip vaikai gali atlikti vaidmeninio žaidimo veiklas
Vaikams pasakau, ką jie turi atlikti, paskirstau vaidmenis
Vaikams pasakau tik užduotį, o jie patys pasiskirsto vaidmenimis, nusprendžia, kaip viską įgyvendinti
Vaikus aprūpinimu vaidmenims reikalingomis priemonėmis
Sukuriu kuo tikroviškesnę aplinką pagal vaidmeninio žaidimo tematiką
Vaikams atliekant vaidmeninius žaidimus, komentuoju jų veiklas
Baigus vaidmeninius žaidimus vaikų parašau atsakyti į klausimus, susijusius su jų vaidmenimis, pakartoti kai kurias pasisakymų dalis

8. Kaip skatinate geresnį vaikų sakytinės kalbos ugdymą(si) per vaidmeninius žaidimus (tinkamą atsakymo variantą pažymėkite kiekvienoje eilutėje):

NiekadaKartaisDažnaiVisada
Skatinu vaikus pačius siūlyti vaidmeninius žaidimus
Skatinu visus vaikus dalyvauti vaidmeniniuose žaidimuose
Su vaikais diskutuojam, kokių vaidmeninių žaidimų jie norėtų
Vaikus skatinu tyrinėti, savaip interpretuoti vaidmeninius žaidimus
Vaikus skatinu diskutuoti apie tai, kaip jiems pavyko vaidmeninis žaidimas
Vaikus skatinu diskutuoti apie tai, ką jie naujo sužinojo, kokių naujų žodžių išmoko
Vaikus skatinu pačius sugalvoti vaidmeinių žaidimų eigą, scenarijų
Vaikus skatinu įsiminti svarbiausius pavartotus terminius, žodžius vaidmeniniame žaidime

9. Kokias pastebite vaidmeinių žaidimų naudas vaikams (galite pasirinkti daugiau nei vieną tinkantį atsakymo variantą)?

10. Kurios kalbos dalys, Jūsų nuomone, geriausiai tobulinamos taikant vaidmeninius žaidimus (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

11. Kurioms sakytinės kalbos dalims pastebite teigiamą vaidmeninių žaidimų poveikį (galite pasirinkti daugiau nei vieną tinkantį atsakymo variantą)?

12. Kaip manote, kokie yra vaidmeinių žaidimų trūkumai vaikų sakytinės kalbos ugdyme(si) (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

13. Kokie veiksniai trukdo organizuoti vaidmeninius žaidimus vaikų sakytinės kalbos ugdyme (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

14. Jūsų lytis:

15. Jūsų amžius: