2011 m. Šiaulių miesto švenčių komunikacijos priemonių analizė

Šia anketa, siekiu išsiaiškinti, kokios komunikacijos priemonės, Šiaulių miesto gyventojų požiūriu, yra labiausiai efektyvios, o kurios yra mažiausiai efektyvios. 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Jūsų lytis

Jūsų amžius:

Jūs esate iš:

Jūs esate:

Ar dažnai kreipiate dėmesį į reklamas ?

Ar teko girdėti apie šiuos renginius :

TAIPNE
„Saulės žiedas“
„Ant Rubežiaus“
„Šiaulių dienos“

Iš kokių šaltinių sužinojote apie „Saulės žiedą“ ? (Jei 7 klausime atsakėte NE, pereikite prie 8 klausimo)

Ar šių dienų reklama Jus tenkina kaip vartotoją? Ar gaunate visą reikiamą informaciją?

Iš kokių šaltinių sužinojote apie renginį „Ant Rubežiaus“? (Jei 7 klausime atsakėte NE, pereikite prie 11 klausimo)

Ar komunikacijos priemonės Jus paskatina aktyviau dalyvauti renginiuose?

Iš kokių šaltinių sužinojote apie renginį „Šiaulių dienos“ ? (Jei 7 klausime atsakėte NE, pereikite prie 13 klausimo)

Jei girdėjote apie aukščiau minėtus renginius ar lankotės juose?

Pagrindiniai Jūsų informacijos šaltinis?

Kuri iš aukščiau minėtų priemonių atkreipė Jūsų dėmesį labiausiai? Kodėl?

Kurios iš išvardytų Šiaulių miesto informacijos viešinimo priemonių, jums suteikia daugiausiai informacijos apie šiuos 3 renginius?

Kokiu būdu Jums, būtų patogiausia sužinoti apie šiuos renginius?