2-3 metų vaikų edukacinių veiklų ikimokyklinio ugdymo įstaigos lauko aplinkoje galimybės

 Gerb. Pedagogai,

Esu Kauno kolegijos, Menų ir ugdymo fakulteto, ikimokyklinio ugdymo katedros 5 kurso studentė Dalia Skučaitė-Šestakovienė. Atlieku profesinio bakalauro baigiemojo darbo  tyrimą, kurio tikslas – atskleisti 2-3 metų vaikų edukacinių veiklų ikimokyklinio ugdymo įstaigos lauko aplinkoje galimybes. Prašau, pedagogų ugdančių 2-3 metų vaikus, atsakyti į  anketoje pateiktus klausimus. Anketa yra anoniminė, o tyrimo duomenys bus pateikti apibendrinti bei naudojami tik moksliniais tikslais studijų baigiamojo darbo tiriamojoje dalyje.

Perskaitykite anketos klausimus ir pasirinkite, Jums labiausiai tinkantį klausimo atsakymą arba kelis atsakymo variantus. Anketos trukmė - 3-5 min.

Dėkoju už Jūsų skirtą laiką!

Pagarbiai Dalia Skučaitė-Šestakovienė

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Kokia jūsų kvalifikacija?

2. Koks Jūsų kaip mokytojo darbo stažas?

3. Kur įsikūrusi ikimokyklinė ugdymo įstaiga, kurioje Jūs dirbate?

4. Ar sutinkate, jog vaikų ugdymas(is) lauko aplinkoje yra svarbus?

5.Ar pritariate, jog vaiko raidai įtaką daro, jį supanti aplinka?

6. Kiek svarbi lauko aplinka atskirų vaiko raidos sričių vystymuisi (prie kiekvieno varianto pasirinkiteir pažymėkite po vieną atsakymą: labai svarbi, svarbi, mažai svarbi, nesvarbi)?

labai svarbisvarbimažai svarbinesvarbi
a) Fizinei raidai;
b) socialinei raidai;
c) emocinei raidai;
d) pažinimo raidai;
e) kalbos raidai.

7. Ar sutinkate, kad lauko aplinka yra tiesioginė vaiko galių ugdytoja?

8. Kiek kasdien vaikai laiko praleidžia Jūsų ugdymo įstaigos lauko aplinkoje?

9. Kaip vertinate įstaigos kurioje dirbate lauko aplinką?

10. Įstaigos kurioje dirbate lauko aplinkoje yra (galite pasirinkti kelis variantus):

11. Ar vyksta vaikų ugdymas(is) už įstaigos kurioje dirbate ribų?

12. Kokie Jūsų manymu yra svarbiausi ikimokyklinės ugdymo įstaigos lauko aplinkos elementai (kiekvienoje eilutėje pasirinkite ir pažymėkite po vieną atsakymą: labai svarbus, iš dalies svarbus, iš dalies nesvarbus, nesvarbus)?

Labai svarbus;Iš dalies svarbus;Iš dalies nesvarbus;nesvarbus.
a) Erdvė aktyviai vaikų veiklai (daug įrengimų, sūpynių);
b) įrengta vieta vaikų poilsiui (pavėsinė, terasa)
c) saugumas, vieta atitinka visus saugumo reikalavimus;
d) natūralumas (daug medžių, įvairių augalų);
e) įrengta vieta eksperimentavimui su smėliu;
f) įrengtos lauko kūrybinės erdvės;
g) įrengta erdvė kur vaikai patys gali auginti augalus.

13. Jūsų nuomone, edukacinių veiklų lauko aplinkoje organizavimas turėtų būti:

14. Kaip dažnai organizuojate edukacines veiklas lauko erdvėje?

15. Kokia veikla dažniausiai organizuojama Jūsų įstaigos lauko aplinkoje? (galima pasirinkti kelis atsakymo variantus).

16. Su kokiomis problemomis susiduriate, organizuojant edukacines veiklas lauko aplinkoje? (galima pasirinkti kelis atsakymo variantus).

17. Koks, Jūsų nuomone, pedagogo vaidmuo yra lauko aplinkoje? (galite pasirinkti kelis atsakymo variantus).