Pradžia
Viešos
Prisijungti
Registruotis
42
prieš 8mėn.
gintaresakalyte
Pranešti
Pranešta
2-3 METŲ AMŽIAUS VAIKŲ KALBOS UGDYMAS(-IS) PASITELKIANT SIUŽETINIUS ŽAIDIMUS
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui
1. Jūsų lytis:
Vyras
Moteris
Kita...
2. Jūsų kvalifikacinė kategorija?
Mokytoja (-as)
Vyr. mokytoja(-as)
Mokytoja(-as) metodininkė (-as)
Mokytoja (-as) ekspertė (-as)
3. Jūsų pedagoginio darbo patirtis?
Mažiau nei 1 metai
Mažiau nei 5 metai
Mažiau nei 10 metų
Daugiau nei 10 metų
4. Nurodykite, kiek per dieną laiko skiriate 2-3 metų vaikų kalbos ugdymui(-si)?
Iki 15 minučių per dieną
Iki 30 minučių per dieną
Iki 1 valandos per dieną
Iki 3 valandų per dieną
Negaliu atsakyti
5. Nurodykite, kokius žaidimus dažniausiai taikote 2-3 metų amžiaus vaikų kalbos ugdyme(-si) (pasirinkite vieną arba kelis atsakymų variantus):
Siužetiniai žaidimai
Režisieriniai žaidimai
Vaidybiniai žaidimai
Funkciniai žaidimai
Konstrukciniai žaidimai
Sensoriniai žaidimai
Kūrybiniai žaidimai
Žaidimai su taisyklėmis
6. Ar 2-3 metų vaikų ugdymui(-si) taikote siužetinius žaidimus?
Taip
Ne
7. Kokiam tikslui 2-3 metų amžiaus vaikų ugdymo(-si) proceso metu pasitelkiate siužetinius žaidimus? (pasirinkite vieną arba kelis atsakymų variantus):
Kalbos žodyno plėtrai
Kalbos sąvokų plėtrai, aiškinimuisi
Kalbinių įgūdžių lavinimui
Konfliktų sprendimų įgūdžiams
Žinių įgijimui
Socialinių kontaktų kūrimo mokymuisi
Socio-emocinio intelekto lavinimui
Vaizduotės lavinimui
Siužetinius žaidimus taikau be konkretaus tikslo
8. Kokią, Jūsų nuomone, įtaką turi siužetinių žaidimų taikymas 2-3 metų amžiaus vaikų kalbos ugdymui(-si)?
Teigiamą
Neigiamą
Reikšmingos įtakos 2-3 metų amžiaus vaikų kalbos ugdymui(-si) neturi
Negaliu atsakyti
9. Nurodykite, kokius 2-3 metų amžiaus vaikų kalbos ugdymo(-si) pasiekimų pokyčius stebite pasitelkę siužetinius žaidimus(pasirinkite vieną arba kelis atsakymų variantus):?
Žodyno plėtrą – naujus žodžius
Kalbos raiškos – tarimo tobulėjimą
Naujų žodžių, sąvokų supratimą
Įsitraukimą dalyvaujant pokalbiuose, užmezgant pokalbį
Padidėjusį bendrą kalbinį dalyvumą grupinių žaidimų metu
Padidėjusį bendrą kalbinį dalyvumą individualaus žaidimo metu
Gerėjančius socialinių kontaktų kūrimo įgūdžius
Pažintinių gebėjimų lavinimas (dėmesys, atmintis, orientacija ir kt.)
10. Atsakydami į pateiktus klausimus pažymėkite Jums labiausiai tinkantį atsakymo variantą:
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Jūsų ikimokyklinio ugdymo įstaigoje yra skiriamas didelis dėmesys 2-3 metų amžiaus vaikų kalbos ugdymu(-si).
Jūsų ikimokyklinio ugdymo įstaigoje yra sudarytos palankios sąlygos 2-3 metų amžiaus vaikų kalbos ugdymui(-si) pasitelkti įvairius metodus ir būdus (priemonių gausa, aplinkos pritaikymai, pedagogų bendradarbiavimas ir pan.).
Jūsų 2-3 metų amžiaus ugdytiniai noriai žaidžia siužetinius žaidimus.
11. Nurodykite, kokiu dažniu susiduriate su sunkumais taikant siužetinius žaidimus 2-3 metų amžiaus vaikų ugdymo(-si) proceso metu?
Labai dažnai
Dažnai
Negaliu atsakyti
Retai
Labai retai
12. Nurodykite sunkumus, su kuriais susiduriate 2-3 metų amžiaus vaikų kalbos ugdymo(-si) proceso metu pasitelkiant siužetinius žaidimus (pasirinkite vieną arba kelis atsakymų variantus):
Žaidimo pasirengimui skirto laiko trūkumas
Žaidimui reikalingų priemonių trūkumas
Žaidimui tinkamos aplinkos pritaikymo trūkumas
Tikslinių, ugdymo(si) tikslų pasiekimui skirtų žaidimo idėjų trūkumas
Profesinės kompetencijos trūkumas
Kolegų pagalbos vykdant vaikų ugdymą(-si) pasitelkiant siužetinius žaidimus trūkumas
Su sunkumais nesusiduriu
13. Nurodykite, kodėl yra svarbu pasitelkti tinkamas priemones, metodus, būdus 2-3 metų amžiaus vaikų kalbos ugdymo(-si) proceso metu? (pasirinkite vieną arba kelis atsakymų variantus):
Įdomios veiklos ugdymo(-si) metu padeda efektyviau įtraukti, motyvuoti veiklai vaikus
Tikslingai, tinkamai parinktos veiklos padeda pasiekti geresnius vaikų ugdymo(-si) rezultatus
Tinkamai parinktos veiklos sudaro palankias sąlygas visapusiškai ugdyti vaikus
Priemonės, metodai, būdai reikšmingos įtakos vaikų kalbos ugdymui(-si) neturi – vaikai kalbą mokosi savaime, savarankiškai.
14. Jūsų nuomone, kuo siužetiniai žaidimai išsiskiria siekiant ugdyti 2-3 metų vaikų kalbą (pasirinkite vieną arba kelis atsakymų variantus)?
Siužetiniai žaidimai leidžia laisvai atsiskleisti vaiko pozicijai žaidime, su kuria yra susitapatinama.
Siužetiniai žaidimai leidžia susipažinti su įvairiomis elgesio taisyklėmis, priimtinomis visuomenei elgesio normomis.
Pasitelkiant siužetinius žaidimus vaikai gali saugiai atkurti suaugusiųjų veiklas, socialinius modelius, kurių dėl mažo amžiaus realiame gyvenime atlikti negali.
Siužetiniai žaidimai leidžia pildyti socialinę-emocinę patirtį.
Siužetiniai žaidimai leidžia kurti, modeliuoti, patirti įvairias socialines situacijas, moko spręsti konfliktus.
Siužetiniai žaidimai lavina vaizduotė.
Siužetiniai žaidimo pildo, plečia kalbos žodyną, kalbos suvokimą, ekspresyviąją kalbą.
Pasitelkiant siužetinius žaidimus vienu metu gali būti ugdomos įvairios kompetencijas.
15. Jūsų nuomone, siužetiniai žaidimai turėtų būti pasitelkiami 2-3 metų amžiaus vaikų kalbos ugdymui(-si) ikimokyklinio ugdymo įstaigose.
Visiškai sutinku
Sutinku
Nei sutinku, nei nesutinku
Nesutinku
Visiškai nesutinku
Siųsti atsakymą