1 klasių mokinių mokymosi motyvacijos skatinimas taikant eksperimento metodą gamtos mokslų pamokoje

Gerbiamas respondente,

Klaipėdos Valstybinės kolegijos, Verslo fakulteto, Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos III kurso pedagogikos studijų programos studentė Justė Ramanauskaitė, atlieka tyrimą. Rengiamas profesinio bakalauro baigiamasis darbas, kuriame siekiama ištirti kaip eksperimento metodas gali būti veiksmingai taikomas 1 klasių gamtos mokslų pamokose siekiant skatinti mokinių motyvaciją ir pagerinti jų mokymosi rezultatus. Prašau atsakyti į šiuos pateiktus klausimus. Jūsų išsakyta nuomonė leidžia tyrėjui suvokti 1 klasių mokinių mokymosi motyvacijos skatinimą taikant eksperimento metodą gamtos mokslų pamokoje. Tyrimo metu surinkti duomenys bus naudojami tik moksliniais tikslais, profesinio bakalauro baigiamajam darbui ir viešinami tik apibendrinta forma. Atsakydami į klausimus užtruksite tik apie 5-10 minutes. Dėkoju už Jūsų skirtą laiką!

Jūsų lytis?

Koks Jūsų pedagoginis darbo stažas?

Kaip manote, kas yra eksperimentas?

Kaip, manote, ar eksperimentai praturtina supratimą mokiniams apie gamtos mokslus?

Ar dažnai su mokiniais atliekate eksperimentus gamtos mokslų pamokoje?

Ar eksperimentai, organizuojami gamtos mokslų pamokoje, motyvuoja mokinius įsitraukti?

Ar eksperimentai padeda mokiniams geriau prisiminti mokymo medžiagą?

Ar mokiniai pasitiki savo gebėjimais atlikti eksperimentus?

Kaip manote, ar eksperimentai padeda mokiniams geriau suvokti abstrakčias sąvokas?

Kaip manote, ar eksperimentai skatina mokinius aktyviai dalyvauti pamokoje?

Kaip manote, ar eksperimentai padeda mokiniams suprasti, kaip teorinė medžiaga taikoma praktikoje?

Ar eksperimentai padeda mokiniams būti dėmesingesniems gamtos mokslų pamokoje?

Ar Jūsų mokiniai domisi eksperimentais gamtos mokslų pamokoje?

Ar eksperimentai padeda mokiniams įveikti gamtos mokslo iššūkius?

Kaip manote, ar eksperimentai padeda mokiniams geriau suprasti, kaip veikia gamtos dėsniai?

Kokius eksperimentus esate atlikę su mokiniais gamtos mokslų pamokoje?

  1. Eksperimentai su vandeniu.
  2. Lava, spalvų gama, magnetas
  3. Baliono putimas kitaip, kas tirpsta vandenyje
  4. Turim laboratoriją mokykloj, todėl darome daug eksperimentų.
  5. Ląstelės tyrimas žiūrint per mokroskopą.
  6. Įsielektrinimas, slėgis, pusiausvyra, sodos ir acto reakcija, vakuumo susidarymas, slaptas raštas, vaivorykštės susidarymas, vulkano išsiveržimas, kiaušinio lukšto tirpinimas...
  7. Esame atlikę nemažai eksperimentų: su balionais, su vandeniu, su užšaldytu ledu, su soda.
  8. Su augalais, sliekais dirvožemiu, vandeniu, ledu, sėklomis, medžiagų tirpumas.
  9. Daugiausia atlikta ekspermentų susijusiu su medžiagų savybėmis. Pvz. Tirpi, netirpi medžiaga
  10. Įvairius. Auginame afrikines sraigės, pereiname viščiukus, tyrinėjame gamtą
…Daugiau…
Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą