1 KLASĖS MOKINIŲ MOKYMOSI MOTYVACIJOS STIPRINIMAS BENDRADARBIAUJANT MOKYTOJUI IR MOKINIŲ TĖVAMS (globėjams, rūpintojams) (Apklausos anketa tėvams)

Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos studentė Skaistė Besusparytė rašo bakalauro darbą, kurio tikslas atskleisti 1 klasės mokinių mokymosi motyvacijos stiprinimą bendradarbiaujant mokytojui ir mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams). Maloniai prašau atsakyti į anketos klausimus. Anketa anoniminė, darbe bus naudojami tik apibendrinti duomenys. Ačiū už skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1.Kaip dažnai Jūs bendraujate su pedagogais, siekdami aptarti vaikų motyvaciją mokytis?

2. Kodėl, Jūsų nuomone, tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas yra svarbus motyvacijai mokytis? (kiekvienam teiginiui pažymėkite vieną variantą)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Tėvai geriausiai žino savo vaikų stipriąsias ir silpnąsias puses, todėl būtent jie gali suteikti mokytojams svarbiausią informaciją apie tai, kas geriausiai motyvuoja jų vaikus
Padeda tėvams ir pedagogams geriau pažinti vieniems kitus, kuria geresnį pasitikėjimą
Padeda tėvams ir pedagogams geriau pažinti vieniems kitus, kuria geresnį pasitikėjimą
Bendradarbiavimas sukuria dialogą tarp tėvų, mokinių ir pedagogų
Per bendradarbiavimą geriau išsiaiškinami vaiko poreikiai, elgesio ypatumai, vaiko gebėjimai
Bendradarbiavimas padeda geriau pažinti mokinio motyvacijos galimybes
Bendradarbiavimas padeda tiksliau nustatyti tinkamas mokinio motyvacijos priemones
Bendradarbiavimas pastebimai pagerina mokinių motyvaciją
Bendradarbiavimas efektyviai sprendžia mokinių nemotyvacijos problemas
Pavyksta anksčiau nustatyti vaiko ugdymo(si) sunkumus

3.Koks yra tėvų ir pedagogų bendradarbiavimo poveikis mokinių motyvaciją mokytis (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

4. Kokiomis bendravimo formomomis daržniausiai bendraujate su pedagogais, siekdami su jais aptarti Jūsų vaikų motyvacijos mokytis galimybes (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

5. Kurios Jūsų manymu bendravimo formos yra efektyviausios, siekiant didinti motyvaciją mokytis (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

6. Siekdami gerinti motyvaciją mokytis, kokiomis temomis dažniausiai bendraujate su pedagogais (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

7.Jūsų manymu, kurie veiksniai labiausiai nulemia sėkmingą tėvų ir pedagogų bendradarbiavimą motyvacijoje mokytis (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

8.Su kokiomis problemomis dažniausiai susiduriate siekdami bendradarbiauti su pedagogais (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

9.Jūsų manymu, kaip reikėtų gerinti bendradarbiavimą su pedagogais motyvacijoje mokytis (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?