1 KLASĖS MOKINIŲ MOKYMOSI MOTYVACIJOS STIPRINIMAS BENDRADARBIAUJANT MOKYTOJUI IR MOKINIŲ TĖVAMS (globėjams, rūpintojams) (Apklausos anketa pedagogams)

Gerb. respondente,

 

Vilniaus kolegijos Pedagogikos fakulteto Pradinio ugdymo pedagogikos studijų programos studentė Skaistė Besusparytė rašo bakalauro darbą, kurio tikslas atskleisti 1 klasės mokinių mokymosi motyvacijos stiprinimą bendradarbiaujant mokytojui ir mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams). Maloniai prašau atsakyti į anketos klausimus. Anketa anoniminė, darbe bus naudojami tik apibendrinti duomenys. Ačiū už skirtą laiką.

Dėkoju už dalyvavimą apklausoje!


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip dažnai Jūs bendraujate su tėvais, siekdami aptarti jų vaikų motyvaciją mokytis?

2. Kodėl, Jūsų nuomone, tėvų ir pedagogų bendradarbiavimas yra svarbus mokinių motyvacijai mokytis? (kiekvienam teiginiui pažymėkite vieną variantą)

Visiškai sutinkuSutinkuNei sutinku, nei nesutinkuNesutinkuVisiškai nesutinku
Tėvai geriausiai žino savo vaikų stipriąsias ir silpnąsias puses, todėl būtent jie gali suteikti mokytojams svarbiausią informaciją apie tai, kas geriausiai motyvuoja jų vaikus
Padeda tėvams ir pedagogams geriau pažinti vieniems kitus, kuria geresnį pasitikėjimą
Bendradarbiavimas sukuria dialogą tarp tėvų, mokinių ir pedagogų
Per bendradarbiavimą geriau išsiaiškinami vaiko poreikiai, elgesio ypatumai, vaiko gebėjimai
Bendradarbiavimas padeda geriau pažinti mokinio motyvacijos galimybes
Bendradarbiavimas padeda tiksliau nustatyti tinkamas mokinio motyvacijos priemones
Bendradarbiavimas pastebimai pagerina mokinių motyvaciją
Bendradarbiavimas efektyviai sprendžia mokinių nemotyvacijos problemas
Pavyksta anksčiau nustatyti vaiko ugdymo(si) sunkumus

3. Kokiomis priemonėmis siekiate padidinti mokinių motyvaciją mokytis (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

4.Koks yra tėvų ir pedagogų bendradarbiavimo poveikis mokinių motyvacijai mokytis (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

5.Siekdami bendrauti su tėvais motyvacijos mokytis klausimais, kokias bendravimo formas dažniausiai taikote (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

6.Kurios, Jūsų manymu, bendravimo formos su tėvais yra veiksmingiausios, siekiant didinti motyvaciją mokytis (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

7.Siekdami gerinti motyvaciją mokytis, kokiomis temomis dažniausiai bendraujate su tėvais (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

8.Jūsų manymu, kurie veiksniai labiausiai nulemia sėkmingą tėvų ir pedagogų bendradarbiavimą motyvacijoje mokytis (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

9.Su kokiomis problemomis dažniausiai susiduriate siekdami bendradarbiauti su tėvais (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

10.Kaip siekiate spręsti kylančias problemas, kurios apsunkina bendradarbiavimą su tėvais (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?

11.Jūsų manymu, kaip reikėtų gerinti bendradarbiavimą su tėvais siekiant gerinti motyvaciją mokytis (galite pasirinkti daugiau nei vieną Jums tinkantį atsakymo variantą)?