"Viasat" televizija

Vilniaus kooperacijos kolegijos 3 kurso studentė Roberta Čiubytė atlieka tyrimą, kurio tikslas – atskleisti kokių rinkodaros priemonių pagalba AB „Viasat“ padididns savo konkurencingumą rinkoje. Šis klausimynas yra anoniminis. Gauti duomenys bus panaudoti kaip statistinė medžiaga diplominiam darbui.

1. Kokiais kriterijais remiantis pasirinkote būtent AB „Viasat“ televizijos paslaugą?

2. Ar renkantis televiziją autoriniai "Viasat" kanalai Jums buvo privalumas?

3. Kokius autorinius kanalus Jūs žiūrite dažniausiai?

4. Kaip manote apie „Viasat“ televizijos kanalų pasirinkimą?

5. Kaip vertinate AB „Viasat“ paslaugų kainas?

6. Kaip vertinate įmonės darbuotojų klientų aptarnavimo lygį?

7. Įvertinkite personalą pagal šiuos darbuotojų kokybės vertinimo kriterijus:

8. Kaip vertinate AB „Viasat“ rėmimo priemones?

9. Jūsų amžius:

10. Jūsų lytis

11. Jūsų išsilavinimas

12. Jūsų socialinė padėtis

13. Jūsų mėnesinės pajamos

14. Jūsų gyvenamoji vieta

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą