UAB ,,Deglas’’ rinkodaros socialiniuose tinkluose plano parengimas, siekiant paveikti klientų sprendimus naujų būstų rinkoje Lietuvoje

Laba diena,

Esu Jegor Janočkin, ISM universiteto verslo ir vadybos programos studentas, ir šiuo metu vykdau tyrimą, skirtą inovatyvių rinkodaros socialiniuose tinkluose priemonių diegimui bei taikymui. Šios anketos pagrindinis tikslas yra išsiaiškinti, kaip šios priemonės gali paveikti klientų sprendimus naujų būstų rinkoje. Darbo tema: UAB ,,Deglas’’ rinkodaros socialiniuose tinkluose plano parengimas, siekiant paveikti klientų sprendimus naujų būstų rinkoje Lietuvoje.

Jūsų IP adresą žinos tyrimą atliekantis studentas, jo vadovas (-ai) ir įgalioti universiteto atstovai, tokie kaip programos direktorius, gynimo komitetas ir etikos komitetas. IP adreso duomenys bus saugomi slaptažodžiu apsaugotuose kompiuteriuose. Mes aktyviai nerenkame kitų asmens duomenų, tokių kaip jūsų fizinė vieta. Jei prieš ar po dalyvavimo turite klausimų dėl duomenų apsaugos, kreipkitės į tyrimą atliekantį studentą [email protected] arba [email protected].

Pradėjus apklausą, Jūs sutinkate su aukščiau pateiktą informaciją ir duodat sutikimą rinkti Jūsų asmeninius duomenis aukščiau nurodytais tikslais.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

"Inovatyvių rinkodaros socialiniuose tinkluose priemonių diegimas ir taikymas siekiant paveikti klientų sprendimus naujų būstų rinkoje".

Jūsų lytis:

Jūsų amžius:

Jūs gyvenate:

Ar ketinate pirkti naujos statybos būstą penkių metų bėgyje?

Ar manote, kad socialiniuose tinkluose esanti informacija apie naujos statybos gyvenamųjų namų projektus yra aktuali ir patikima?

Kuriuos iš žemiau nurodytų socialinių tinklų naudojate bent kartą per savaitę?

Kokiuose šaltiniuose ieškote informacijos apie naujos statybos gyvenamųjų namų projektus?

Kiek Jums yra svarbus projektą vystančios įmonės aktyvumas socialiniuose tinkluose priimant sprendimą dėl būsto įsigijimo?

Kokia būtent pirminė socialiniuose tinkluose pateikiama informacija paskatina Jus paspausti nuorodą ir susidomėti projektu?

Ar manote, kad reklama socialiniuose tinkluose apie naujos statybos gyvenamųjų namų projektus yra efektyvi?

Kas yra svarbu renkantis naujos statybos gyvenamųjų namų projektą vykdančią įmonę:

Kokios papildomos naudos, pateiktos socialiniuose tinkluose, paskatintų pasirinkti konkrečią įmonę:

Kas yra svarbu didinant siūlomų projektų konkurencingumą:

Kodėl yra pasirenkamos inovatyvios rinkodaros socialiniuose tinkluose priemonės:

Kaip manote, ar rinkodaros socialiniuose tinkluose priemonių diegimas ir taikymas reklamuojant naujos statybos projektus:

Kokius veiksmus tikslinga inicijuoti norint paskatinti įmonių vadovus didinti inovatyvių rinkodaros priemonių diegimą ir taikymą statybos ir interjero paslaugų įmonėse ,kokia papildoma nauda/paslauga paskatintų siūlomų paslaugos konkurencingumą:

Kiek kartų per paskutinius metus matėte UAB „Deglas“ vykdomų naujos statybos gyvenamųjų namų projektų „Rėvos šilas“ ir „Pagirių vingis“ reklamą:

Ar dalinatės su artima aplinka (šeima, draugai, kolegos ir kt.) socialiniuose tinkluose rasta informacija apie vykdomus naujos statybos būstų projektus?

Kokiu formatu pateiktą informaciją socialiniuose tinkluose vertinate kaip patikimą?