"Tiketa" prekės ženklo poveikis vartotojo lojalumui
Sveiki,
Esu Sandra Kavaliauskaitė, Vilniaus Kolegijos Menų ir Kūrybinių technologijų fakulteto studentė. Studijuoju kultūrinės veiklos vadybos III kurse ir šiuo metu rašau baigiamąjį darbą tema: "Tiketa" prekės ženklo poveikis vartotojo lojalumui. Šia apklausa siekiu išsiaiškinti vartotojų požiūrį į prekės ženklo elementų poveikį lojalumui.
Ši apklausa yra anoniminė, todėl Jūsų atsakymai bus pateikiami tik baigiamajame darbe.
Dėkoju už Jūsų laiką!
!["Tiketa" prekės ženklo poveikis vartotojo lojalumui](/rails/active_storage/blobs/proxy/eyJfcmFpbHMiOnsibWVzc2FnZSI6IkJBaHBBcW9sIiwiZXhwIjpudWxsLCJwdXIiOiJibG9iX2lkIn19--7085c2cb3d7c8adceb905547fe8aa003efad4fb4/img.webp)
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui