"The Notebook Shop" klientų aptarnavimo kokybės vertinimas

Apklausos tikslas išsiaiškinti kaip klientai vertina "The Notebook Shop" prekybos salono vadybininkų aptarnavimo kokybę. Ir ar aptarnavimas atitinka klientų lūkesčius.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

Ar Jūs buvote aptarnautas maloniai?

Ar vadybininkas atsakė į Jums rūpimus klausimus apie dominančias prekes ir įmonės teikiamas paslaugas?

Ar vadybininkas aiškiai atsakė į klausimus susijusius su prekėmis?

Ar jautėte vadybininko nuoširdų susidomėjimą Jums rūpimu klausimu?

Ar Jums patiko vadybininko estetinė išvaizda?

Ar Jums teko ilgai laukti, kol vadybininkas prie Jūsų priėjo?

Ar Jūs likote patenkintas aptarnavimu prekybos salone?

Ar Jums patiko bendra atmosfera prekybos salone?

Ar vadybininkas noriai aprodė Jus dominančias prekes?

Ar rekomenduotumėte The Notebook Shop saloną draugams/pažįstamiems?

Jūsų pageidavimai, pasiūlymai, nusiskundimai dėl aptarnavimo

Jūsų amžius (įrašykite)

Jūs: