Televizijos realybės šou kaip pramogos produkto ypatumai bei auditorijos įtraukimo būdai.

Gerb. Respondente,

Esu Gražvidas Vaičkus, VILNIUS TECH universiteto IV kurso pramogų prodiusavimo studentas. Atlieku baigiamojo darbo tyrimą, kurio tikslas - išanalizuoti televizijos žanro - ,,realybės šou“ produkto kaip pramogos ypatumus, jo populiarumo priežastis, bei išsiaiškinti tikslinę auditoriją  ir kokiomis komunikacijos priemonėmis naudojamasi, siekiant plėsti auditoriją.  

Klausimyne nėra teisingų ar klaidingų atsakymų. Apklausos metu gauti duomenys išliks konfidencialūs ir bus panaudojami baigiamojo darbo tikslais.

Atsakymai nebus viešinami

Ačiū už Jūsų skirtą laiką. 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų amžius

2. Jūsų lytis

3. Jūsų išsilavinimas

4. Kaip dažnai žiūrite televizijos programas per savaitę?

5. Kaip dažnai žiūrite televizijos ,,realybės šou“ projektus?

7. Kokius iš šių realybės šou esate žiūrėjęs? (Galite pasirinkti kelis atsakymo variantus)

8. Iš kur sužinote apie vykstančius realybės šou? (Galimi keli variantai)

9. Ar pastebite televizijos realybės šou reklamas, kurios atrodo specialiai pritaikytos pagal Jūsų interesus?

10. Ar matomos televizijos ,,REALYBĖS ŠOU“ reklamos turi įtakos Jūsų sprendimui jį pažiūrėti?

11. Verčiau rinktumėtės pažiūrėti dar niekur negirdėtą Jums ,,REALYBĖS ŠOU“ ar rinktumėtės tokį, apie kurį jau esate girdėję?

12. Ar pažiūrėję ,,REALYBĖS ŠOU“ esate linkę kilti į diskusijas internete (komentaruose, tikslinėse grupėse ir pan.) ar su draugais, apie patį projektą ir jo įvykius?

13. Ar norėtumėte patys sudalyvauti realybės šou?

14. Kaip manote, kaip realybės šou vaizduojami įvykiai turi įtakos Jūsų netiesioginiam ryšiui su dalyviais?

15.Kaip manote ar ,,REALYBĖS ŠOU“ gali paveikti Jūsų požiūrį į kasdienį gyvenimą ir vertybes?

16. Kaip dažnai pastebite, kad ,,REALYBĖS ŠOU“ kūrėjai manipuliuoja emocijomis, kad pritrauktų žiūrovus?

Manipuliacija - kūrėjai manipuliuoja rodomu vaizdu, garsu, įvykiais, kad sukurtų pageidaujamą tikrovės iliuziją, kuri atitiktų jų norimą naratyvą.

17. Kaip manote, kiek žiūrovas turėtų kritiškai vertinti ,,REALYBĖS ŠOU“ pateikiamus vaizdus ir žinoti apie galimą manipuliavimą?

18. Kaip manote, kaip reguliarus ,,REALYBĖS ŠOU“ žiūrėjimas gali paveikti Jūsų įsitikinimus ir suvokimą apie tikrąjį pasaulį?

19. Ar konkurenciją arba asmeniniai santykiai tarp Jūsų mėgstamų dalyvių ,,realybės šou“ metu, gali turėti įtakos Jūsų nuotaikai?

Pavyzdys - Jūsų mėgstamo dalyvio iškritimas iš projekto.

20. Ar televizijos ,,REALYBĖS ŠOU" žanro ypatumai turi įtakos žiūrovų auditorijai?

Ypatumai - Realios situacijos ar konkursai, visapusis dalyvių filmavimas, konfliktas ir drama, balsavimai ir t.t

21. Kokius realybės šou Jūs mieliau rinktumėtės pažiūrėti?

22. Kokie veiksniai Jus skatina/paskatintų reguliariai žiūrėti ,,Realybės šou“? (Galimi keli pasirinkimai)

23. Kokie konkretūs TV ,,REALYBĖS ŠOU“ elementai labiausiai prisideda prie jų pramoginės vertės? (Galimi keli pasirinkimai)

24. Dėl kokios priežasties/priežasčių žiūrite/pasirinktumėte žiūrėti ,,REALYBĖS ŠOU“