"Swedbank" banko Alytaus skyriaus elektroninių paslaugų kokybės vertinimas

Mieli respondentai, kviečiu Jus dalyvauti anoniminėje apklausoje. Šios apklausos tikslas yra išsiaiškinti kaip vartotojai vertina „Swedbank“, AB Alytaus skyriaus teikiamas elektronines bankininkystės paslaugas. Gauti rezultatai bus naudojami baigiamajame darbe. Maloniai prašau atsakyti į pateiktus klausimus.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis: ✪

2. Amžius: ✪

3. Jūs esate:

4. Per mėnesį gaunamos pajamos:

5. Esate banko: ✪

6. Kokiomis „Swedbank“ banko elektroninės bankininkystės paslaugomis naudojatės? ✪

7. Kiek laiko naudojatės „Swedbank“ banko elektroninėmis paslaugomis?

8. Ar Jus tenkina „Swedbank“ banko teikiamos elektroninės bankininkystės paslaugos?

9. Ar pasitikite „Swedbank“ banko elektroninėmis paslaugomis?

10. Ar pasitikite „Swedbank“ banko saugumo priemonėmis, naudojantis elektroninėmis paslaugomis?

11. Ar, Jūsų manymu, saugu naudotis „Swedbank“ banko elektroninėmis paslaugomis?

12. Dėl kokių priežasčių naudojatės „Swedbank“ banko teikiamomis elektroninėmis paslaugomis? (galimi keli atsakymų variantai)

13. Kokiais tikslais dažniausiai naudojate „Swedbank“ banko elektroninės bankininkystės paslaugas? (galimi keli atsakymų variantai)

14. Kaip vertinate „Swedbank“ banko elektroninės bankininkystės naudą vartotojui 5 balų sistemoje? (5 – labai gerai, 4 – gerai, 3 – vidutiniškai, 2 – blogai, 1 – labai blogai)

15. Ar dažnai naudojatės Internetu?

16. Ar naudojatės internetinės bankininkystės teikiamomis paslaugomis?

17. Kaip dažnai naudojatės internetine bankininkyste?

18. Nesinaudojate „Swedbank“ banko teikiamomis elektroninėmis paslaugomis, nes: ✪

19. Ką, Jūsų manymu, turėtų daryti bankai, kad pritrauktų daugiau elektroninės bankininkystės vartotojų? (Išrinkite svarbiausią). ✪