„StepArc“ rinkodaros priemonių ir įvaizdžio analizė
Gerbiami respondentai!
Esu Vilniaus kolegijos, Reklamos vadybos studijų programos paskutinio kurso studentė ir atlieku baigiamojo darbo tyrimą. Ši anketa skirta įvertinti „StepArc“ įvaizdį ir išanalizuoti, kokios rinkodaros priemonės daro įtaką įmonės įvaizdžiui, žinomumui ir matomumui socialiniuose tinkluose. Surinkti duomenys bus naudojami moksliniams tikslams, siekiant geriau suprasti rinkodaros veiksnių poveikį įmonės įvaizdžiui.
Jūsų dalyvavimas yra savanoriškas ir visiškai anonimiškas – atsakymai bus naudojami tik apibendrintai statistinei analizei.
Atsakymai renkami iki
1. Kokiai amžiaus grupei priklausote?
2. Kokia Jūsų lytis?
3. Ar esate verslo / profesionalios srities atstovas (-ė)?
Rinkodaros srities studentas (-ė)
- Dirbu
- Studijuoju ir dirbu samdomą darbą
- Studijuoju ir dirbu samdomą darbą
- dirbantis studentas
- Dirbu samdomą, turiu verslą, studijuoju