„StepArc“ rinkodaros priemonių ir įvaizdžio analizė

Gerbiami respondentai!

Esu Vilniaus kolegijos, Reklamos vadybos studijų programos paskutinio kurso studentė ir atlieku baigiamojo darbo tyrimą. Ši anketa skirta įvertinti „StepArc“ įvaizdį ir išanalizuoti, kokios rinkodaros priemonės daro įtaką įmonės įvaizdžiui, žinomumui ir matomumui socialiniuose tinkluose. Surinkti duomenys bus naudojami moksliniams tikslams, siekiant geriau suprasti rinkodaros veiksnių poveikį įmonės įvaizdžiui.

Jūsų dalyvavimas yra savanoriškas ir visiškai anonimiškas – atsakymai bus naudojami tik apibendrintai statistinei analizei.

Atsakymai renkami iki

1. Kokiai amžiaus grupei priklausote?

2. Kokia Jūsų lytis?

3. Ar esate verslo / profesionalios srities atstovas (-ė)?

Rinkodaros srities studentas (-ė)

  1. Dirbu
  2. Studijuoju ir dirbu samdomą darbą
  3. Studijuoju ir dirbu samdomą darbą
  4. dirbantis studentas
  5. Dirbu samdomą, turiu verslą, studijuoju

4. Ar žinote „StepArc“ prekės ženklą?

5. Kurį iš šių socialinių tinklų naudojate ieškodami verslo paslaugų?

6. Kokiose reklamos kanaluose „StepArc“ veiklą pastebite dažniausiai?

7. Kaip vertinate „StepArc“ vizualinį identitetą kaip prekės ženklo įvaizdžio formavimo dalį?

7. Kaip vertinate „StepArc“ vizualinį identitetą kaip prekės ženklo įvaizdžio formavimo dalį?

8. Kas šiuo metu trukdo „StepArc“ suformuoti stiprų įvaizdį socialiniuose tinkluose?

9. Ar šie veiksniai yra svarbūs prekės ženklo įvaizdžiui socialiniuose tinkluose?

10. Koks turinys yra labiausiai svarbus prekės ženklo įvaizdžiui socialiniuose tinkluose?

11. Ar svarbu Jums, kad prekės ženklas kalbėtų apie tvarius ir ekologiškus gaminius?

12. Ar svarbūs pasidalinimai socialiniuose tinkluose apie įmonės socialines iniciatyvas?

13. Ar Jus, kaip verslo/ profesionalios srities atstovą, sudomintų reklamos kampanija, siūlanti ekologiškas ir tvarias verslo dovanas?

13. Ar Jus, kaip verslo/ profesionalios srities atstovą, sudomintų reklamos kampanija, siūlanti ekologiškas ir tvarias verslo dovanas?

14. Kaip vertinate šiuos socialinių tinklų reklamos kampanijos vizualinius aspektus, formuojančius StepArc prekės ženklo įvaizdį?

14. Kaip vertinate šiuos socialinių tinklų reklamos kampanijos vizualinius aspektus, formuojančius StepArc prekės ženklo įvaizdį?
Sukurk savo anketą