"Skaitymo aplinkos vaikų darželio grupėje įtaka 4-5 metų vaikų literatūriniams gebėjimams"

Kokius pedagogo vaidmenis grupės knygų skaitymo erdvėje išskirtumėte?

  1. santurus
  2. Stebėtojas
  3. Stebėtojas
  4. Patarėjas, stebėtojas
  5. Knygų personažo
  6. Skatintojas
  7. Pagalbininkas vaikams
  8. Stebėtojas
  9. Pedagogas gali būti stebėtojas, skatintojas ar pagalbininkas
  10. Manau, kad pedagogas turėtų perdaug į vaiko veiklas skaitymo aplinkoje nesikišti, tačiau reikiamoje vietoj pedagogas turi padėti vaikui
  11. Pedagogas turėtų būti kaip pagalbininkas, padėjėjas
  12. Pedagogas yra kaip stebėtojas
  13. Skatintojas
  14. Manau, kad pedagogas turi būti skatintojas
  15. Padėjėjas
  16. Pagalbininkas
  17. Pagalbininkas
  18. Kaip pagalbininkas
  19. Gelbėtojas
  20. Pedagogas, kaip skatintojas
  21. Pagalbininkas
  22. Padėjėjas
  23. Skaitovo, stebėtojo, patarėjo, aktoriaus.
  24. Pedagogas - aktorius.
  25. Pedagogas turi pats mėgti skaityti knygas ir skatinti vaikus.
  26. Pedagogas turi tik padėti, pasiūlyti,sudominti
  27. Pedagogas - pavyzdys vaikams, pedagogas - personažas iš vaikų mėgstamos knygelės, pedagogas - konsultantas, patariantis kurią knygutę pasirinkti.
  28. Sužadinti smalsumą, mokytis atsakingumo, sulaukti patarimo, knygų pristatymo, skaitymo.
  29. Dažnai rodomas pavyzdys skaitant.
  30. Padėjėjas
  31. Kaip skatintojas
  32. Pedagogas - kūrėjas, dažnai skaitome knygas ir vaidiname tą kas yra pasakojama
  33. Padagogas turi parekomenduoti kokias galima skaityti knygutes ir patarti kaip reikia jas saugoti.
  34. Moderatorius, iniciatorius
  35. Knygų skaitymas, komentavimas, neaiškių žodžių paaiškinimas.
  36. Tinkamos literatūros parinkimas
  37. Patarėjas, skaitytojas
  38. Skatinimą domėtis knygomis, kartu analizuoti ir ieškoti atsakymų į iškilusius klausimus.
  39. Galbūt kažkoks personažas, močiutė su akiniais.
  40. Patarejas, skaitytojas, žaidimo organizatorius
  41. Mokytojas kuria knygutes, vaikai kartais kopijuoja, kartais sugalvoja savo. Puošia raidėmis, net žodžius rašo.
  42. Pagalbininkas, patarėjas, pasakotojas, vaikų kuriamų istorijų kūrėjas
  43. Pedagogas turi būti iniciatorius, skatinti vaikus, keisti knygas bibliotekoje, sudominti
  44. Pagalbininkas
  45. Papildyti lentynos naujomis tinkamomis knygomis,priemonėmis.Kartu su vaikais skaityti,vartiti,analizuoti knygutes
  46. peagogas padėjėjas, skatintojas, "užvedinėtojas", kad vaikai domėtųsi knygomis
  47. Pedagogas ten galbūt tampa klausytoju
  48. Sudominimas, skatinimas, kūrybiškumo ugdymas, meilės knygai ugdymas.
  49. Pedagogas turi skatinti skaitytoją naudotis biblioteka, padėti vaikui iškilus problemoms skaitymo zonoje
  50. Pedagogas skatina vartyti knygeles, supažindina su naujovėmis.