Skaitmeninės rinkodaros priemonių taikymas pardavimų didinimui

Kviečiu Jus dalyvauti tyrime, kuriuo siekiama identifikuoti skaitmeninės rinkodaros priemonių taikymo įtaką pardavimų didinimui. Maloniai kviečiame prisidėti prie tyrimo "Skaitmeninės rinkodaros priemonių taikymas pardavimų didinimui" ir atsakyti į žemiau pateiktus anketos klausimus. Jūsų nuomonė yra labai svarbi šio tyrimo tikslui pasiekti. Anketoje nėra teisingų ar neteisingų klausimų. Teiginiai tiesiog atspindi nuomonių įvairovę. Pildydami anketą nepraleiskite nei vieno klausimo. Apklausa yra anoniminė. Pasirinktą atsakymo variantą žymėkite X. Tyrimą atlieka Kazimiero Simonavičiaus universiteto, Rinkodaros ir reklamavimo bakalauro studentė Aistė Vadoklienė, iškilus klausimams kreipkitės el. paštu: [email protected]

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Jūsų išsilavinimas:

4. Jūsų grynosios pajamos gaunamos per mėnesį:

5. Ar apsipirkote internetinėje parduotuvėje per pastaruosius 12 mėn.?

6. Kurie veiksniai svarbiausi ir Jus pritraukia naršyti internetinėje parduotuvėje ? Įvertinkite nuo 1 iki 5 (1 - nedaro įtakos, 5 - daro įtaką)

1
5

7. Kokios, Jūsų nuomone, internetinės reklamos priemonės labiausiai įtakoja ketinimą pirkti atitinkamą prekę internetinėje parduotuvėje?

8. Kurios iš šių skaitmeninės rinkodaros priemonių, daro įtaką Jūsų ketinimui pirkti? Įvertinkite nuo 1 iki 5 (1 - nedaro įtakos, 5 - daro įtaką)

1
5

9. Prekybos/ paslaugų įmonė, Jūsų manymu, turi turėti? Įvertinkite nuo 1 iki 5 (1 - nedaro įtakos, 5 - daro įtaką)

1
5

10. Kokius socialinius tinklus naudojate?

11. Kokia reklama el. pašte labiausiai patraukia Jūsų dėmesį?

12. Ar dažnai, ieškant prekes ar paslaugos paieškos sistemoje, spaudžiate pirmąjį paieškos rezultatą?