Skaitmeninės rinkodaros priemonių taikymas pardavimų didinimui
Kviečiu Jus dalyvauti tyrime, kuriuo siekiama identifikuoti skaitmeninės rinkodaros priemonių taikymo įtaką pardavimų didinimui. Maloniai kviečiame prisidėti prie tyrimo "Skaitmeninės rinkodaros priemonių taikymas pardavimų didinimui" ir atsakyti į žemiau pateiktus anketos klausimus. Jūsų nuomonė yra labai svarbi šio tyrimo tikslui pasiekti. Anketoje nėra teisingų ar neteisingų klausimų. Teiginiai tiesiog atspindi nuomonių įvairovę. Pildydami anketą nepraleiskite nei vieno klausimo. Apklausa yra anoniminė. Pasirinktą atsakymo variantą žymėkite X. Tyrimą atlieka Kazimiero Simonavičiaus universiteto, Rinkodaros ir reklamavimo bakalauro studentė Aistė Vadoklienė, iškilus klausimams kreipkitės el. paštu: [email protected]
Anketos rezultatai yra viešai prieinami