„Šimtalapio vartojimas Lietuvos etnografiniuose regionuose“

Kauno kolegijos Verslo vadybos fakulteto III kurso studentė Kristina Mkrtyčan rengia baigiamąjį darbą tema: „Šimtalapio vartojimas Lietuvos etnografiniuose regionuose“ („Jūratės Gulbinienės įmonė“ pavyzdžiu). Jūsų nuomonė padės atskleisti šimtalapio vartojimo ypatumus Lietuvos rinkoje. Apklausos tikslas – atskleisti šimtalapio vartojimą Lietuvos etnografiniuose regionuose. Anketa yra anoniminė. Prašome nuoširdžiai ir išsamiai atsakyti į visus pateiktus klausimus. Apklausos rezultatai bus panaudoti taikomajame tyrime ir pateikti tik suvestiniais skaičiais.

1. Ar Jūs perkate šimtalapį?

3. Kokius šimtalapius ir kaip dažnai juos perkate?

4. Ar perkate IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonė“ šimtalapius ir kaip dažnai? (Jei nevartojate IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonė“ šimtalapio pereikite prie 14 klausimo)

5. Su kokiu teiginiu labiausiai sutinkate, galvodami apie IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonė“ šimtalapius?

6. Kokį IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonė“ šimtalapį vartojate dažniausiai?

7. Kaip dažnai Jūs perkate IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonė“ šimtalapius ir kokį kiekį?

8. Kokie veiksniai turi didžiausią įtaką renkantis IĮ „Jūratės Gulbinienė“ šimtalapius? (1 – maža įtaka, 5 – didelė įtaka)

9. Kaip vertinante IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonė“ šimtalapio kokybę?

10. Ar Jus tenkina IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonė“ šimtalapio asortimentas?

11. Kokios rūšies ir kokį kiekį šimtalapio pirktumėte, jei IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonė“ gamintų platesnį šimtalapio asortimentą?

12. Kas paskatintų jus pirkti daugiau IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonė“ šimtalapių?

13. Kokia IĮ „Jūratės Gulbinienės įmonė“ reklama Jums labiausiai įsiminė?

14. Kokio kito gamintojo šimtalapį vartojate ir kaip dažnai?

15. Ar Jums turi įtakos reklama renkantis konditerijos gaminius?

16. Reklama neturi įtakos renkantis konditerijos gaminius, nes:

17. Kokia Jūsų lytis?

18. Koks Jūsų amžius?

19. Kokios Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį?

20. Kokį Lietuvos etnografinį regioną Jūs atstovaujate?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą