„Ring of Joy” prekių ženklo marketingo komunikacijos efektyvumas

Gerb. respondente!

KTU ekonomikos ir verslo fakulteto II kurso studentai atlieka „Ring of Joy” prekių ženklo marketingo komunikacijos priemonių efektyvumo tyrimą. Klausimyną kviečiame užpildyti tuos, kurie mėgsta saldžius užkandžius ir juos perka. Klausimyne nėra teisingų ar klaidingų atsakymų. Užtikriname, kad apklausos metu gauti duomenys išliks KONFIDENCIALŪS ir bus panaudoti tik apibendrinta forma darbui rengti. Labai tikimės Jūsų pagalbos ir iš anksto dėkojame už nuoširdžius atsakymus!

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar mėgstate saldžius užkandžius?

2. Kaip dažnai perkate spurgas?

3. Ar žinote „Ring of Joy“ prekių ženklą?

4. Jei atpažįstate „Ring of Joy“, kur pirmą kartą sužinojote apie šį prekių ženklą?

5. Jei esate ragavę „Ring of Joy“ spurgų, kas paskatino jas išmėginti?

6. Jei esate išbandę „Ring of Joy“ spurgas, kas labiausiai jose patiko? (pasirinkti 1-2 punktus)

7. Išreikškite sutikimą arba nesutikimą su pateiktais teiginiais apie marketingo komunikacijos pastebimumą.

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Parduotuvėje visada atkreipiu dėmesį į prekių ženklų stendus.
Eidama/-as ar važiuodama/-as visada atkreipiu dėmesį į lauko stendus ar ekranus.
Visada atkreipiu dėmėsį į reklamas ant autobusų.
Visada atkreipiu dėmėsį į plakatus rėmeliuose viešosiose erdvėse (pvz. prekybos centro tualetuose).
Keliaudama/-as visada atkreipiu dėmesį į reklamas oro uostuose.
Naršydama/-as internete ar socialiniuose tinkluose visada atkreipiu dėmesį į reklamas.
Žiūrėdama/-as televiziją visada atkreipiu dėmesį į reklamas.
Klausydama/-as radijo visada atkreipiu dėmesį į reklamas.
Dalyvaudama/-as renginiuose visada atkreipiu dėmesį į renginio rėmėjus.
Visada atkreipiu dėmesį į kitų žmonių turimą reklaminę atributiką (pvz. drabužiai, aksesuarai, automobilių lipdukai, tušinukai, puodeliai su kokio nors prekių ženklo pavadinimu ar logotipu).

8. Kurią socialinę platformą naudojate daugiausiai?

9. Kiek laiko per dieną praleidžiate socialiniuose tinkluose?

10. Išreikškite sutikimą arba nesutikimą su pateiktais teiginiais apie „Ring of Joy“ socialinių tinklų įrašą. (žr. į paveikslėlį)

10. Išreikškite sutikimą arba nesutikimą su pateiktais teiginiais apie „Ring of Joy“ socialinių tinklų įrašą. (žr. į paveikslėlį)
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Socialinių tinklų įraše naudojamos spalvos atkreipia mano dėmesį.
Socialinių tinklų įraše parašytas tekstas atkreipia mano dėmesį.
Socialinių tinklų įraše vaizduojama spurga atkreipia mano dėmesį.

11. Išreikškite sutikimą arba nesutikimą su pateiktais teiginiais apie „Ring of Joy“ socialinių tinklų įrašą. (žr. į paveikslėlį)

11. Išreikškite sutikimą arba nesutikimą su pateiktais teiginiais apie „Ring of Joy“ socialinių tinklų įrašą. (žr. į paveikslėlį)
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Socialinių tinklų įraše naudojamos spalvos atkreipia mano dėmesį.
Socialinių tinklų įraše parašytas tekstas atkreipia mano dėmesį.
Socialinių tinklų įraše vaizduojama spurga atkreipia mano dėmesį.

12. Ar socialinių tinklų įrašai paliko teigiamą įspūdį?

13. Ar „Ring of Joy“ socialinių tinklų įrašai paskatintų Jus plačiau pasidomėti/labiau atkreipti dėmesį į prekių ženklą?

14. Ar „Ring of Joy“ socialinių tinklų įrašai sudomintų Jus išbandyti/toliau pirkti „Ring of Joy“ spurgas?

15. Išreikškite sutikimą arba nesutikimą su pateiktais teiginiais apie „Ring of Joy“ reklaminį klipą. (žr. į pateiktą video klipą)

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Reklaminiame klipe naudojamos spalvos atkreipia mano dėmesį.
Reklaminio klipo įgarsinimas atkreipia mano dėmesį.
Reklaminiame klipe parašytas tekstas atkreipia mano dėmesį.
Reklaminiame klipe vaizduojamos spurgos atkreipia mano dėmesį.
Reklaminiame klipe vaidinantys žmonės atkreipia mano dėmesį.

16. Ar reklaminio klipo įgarsinimas paliko teigiamą įspūdį?

17. Ar reklaminiame klipe vaidinantys žmonės paliko teigiamą įspūdį?

18. Ar bendras reklaminio klipo vaizdas paliko teigiamą įspūdį?

19. Ar reklaminis klipas paskatintų Jus plačiau pasidomėti/labiau atkreipti dėmesį į prekių ženklą?

20. Ar reklaminis klipas sudomintų Jus išbandyti/toliau pirkti „Ring of Joy“ spurgas?

21. Išreikškite sutikimą arba nesutikimą su pateiktais teiginiais apie „Ring of Joy“ dalyvavimą renginiuose (žr. į paveikslėlį).

21. Išreikškite sutikimą arba nesutikimą su pateiktais teiginiais apie „Ring of Joy“ dalyvavimą renginiuose (žr. į paveikslėlį).
Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku, nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Reklaminis stendas atkreipia mano dėmesį.
Spurgos atkreipia mano dėmesį.
Žmonės atkreipia mano dėmesį.

22. Jei tokį stendą pamatytumėte realybėje, ar jis paliktų teigiamą įspūdį?

23. Ar „Ring of Joy“ dalyvavimas šventėse ir renginiuose atkreiptų Jūsų dėmesį į šį prekių ženklą, jei matytumėte šiuos stendus realybėje?

24. Ar „Ring of Joy“ dalyvavimas šventėse ir renginiuose sudomintų Jus išbandyti/toliau pirkti šio prekių ženklo spurgas?

25. Jūsų lytis:

26. Jūsų amžius:

27. Jūsų finansinė padėtis: