!!!Reklamos etika

Savo 6 klausimo nuomonę pagrįskit (jei vis dar netingit:)

  1. Nes jos yra tikrai per daug
  2. Ypač jaunimo tarpe nesukuriamas patrauklus alkoholio,cigarečįų įvaizdis.
  3. visteik reklamuojami ivairus gerimai ir panasiai,tik tabako reklamu yra zymiai maziau
  4. Reklama skatina pirkti, o ypač veikia jaunesnius žiūrovus, kuriems alkoholio ir tabako dar tikrai nereikia
  5. kas nori, tas ruko, kas nori, tas vartoja alkoholi. reklamuosi tu juos, ar ne.
  6. nes vis dar yra daugybė būdų efektyviai reklamuoti alkoholį ir tabaką, pvz., spauda.
  7. Kaip suprasti efektyvus? Ta prasme, ar jis vykdomas? Taip, vykdomas. Ar sumažino alkoholio ir tabako vartojimą? Ne, reklama skatina ne rūkyti ar gerti, o rinktis vienokį, pvz., alų, o ne kitokį.
  8. kartais tas draudimas ar perspejimas"rukymas zudo" veikia kaip paskata, ar net sukelia juoka..cia is patirties..kai pasieme cigareciu pakelius visi ruko ir skaitineja kas pas ka parasyta
  9. nes reklamos draudimu nera sprendžiama alkocholizmo problemos
  10. reklamos draudimas kaip tik gali paskatinti daugiau vartoti alkoholio ar tabako..
  11. Taip, nes šios reklamos labai aukština neigiamus įpročius. Be jų lengviau kovoti su beprasmiu alkoholizmu, rūkymu
  12. vis dar tingim:)
  13. alkoholis ir tabakas buvo vartojami ir bus. buvo bandoma reguliuoti nepilnameciu svaigalu vartojima bet kur pasisuksi girtaujantys paaugliai traukiantys dumus uz kiekvienokampo. siuo draudimu manau tiesiog valdzia bande apgauti save ir tiketi kad padare dideli zygdarbi nes daugiau nieko nesugeba. tokios priemones nieko vertos.
  14. Aš mažiau noriu, kai mažiau matau.
  15. Vistiek visi perka. Alkoholikų visuomenė vis dėlto.;}
  16. gal ne per daugiausiai efektyvu, bet vis geriau negu tarp filmukų vaikams rodoma sidro reklama kur jis pateikiamos vos ne kaip sultys.
  17. Labai abejoju, kad žmonės (tame tarpe ir paaugliai) ėmė mažiau vartoti alkoholio bei tabako, nei iki reklamos uždraudimo.
  18. vis dar tingiu ;)
  19. Maziau vaiku mato tokias nesamones.TV ir taip blogis yra..
  20. Kas iš to kad draudžia reklamas.. vistiek žmonės vartoja visa tai, kiek ir buvo vartoję.