“R-Keeper Self-Service“ savitarnos sistemos panaudojimas restorane “Vilniaus bastėja”
Anketos tikslas - ištirti,
kaip efektyviau panaudoti
“R-Keeper Self-Service“
savitarnos sistemą restorane
„Vilniaus bastėja“. Restorane
„Vilniaus bastėja“ prie
stalelių buvo įmontuoti
lietimui jautrūs ekranai su
lengvai suprantama vartotojo
aplinka. Svečiui nepateikiamas
įprastinis meniu, visą
reikiamą informaciją jis gali
surasti savitarnos ekrane ir
išsirinkęs užsakyti norimą
patiekalą.
Kaip dažnai lankotės restorane "Vilniaus bastėja" ?
Kaip sužinojote apie šį restoraną?
Kaip Jūs įvertintumėte savo kompiuterinio raštingumo įgūdžius?
Ar naudotumėtės savitarnos sistema, jei darbuotojas pamokytų kaip elgtis „R-Keeper Self-Service“?
Ar teko anksčiau naudotis savitarnos sistema „R-Keeper Self-Service“?
Kokios yra priežastys lemia Jūsų nesinaudojimą savitarnos sistema „R-Keeper Self-Service“ ?
Kokių papildomų funkcijų ar pakeitimų pageidautumėte savitarnos sistemoje „R-Keeper Self-Service“?
- kadangi neteko naudotis, tai negaliu įvardinti.
- interneto paslaugu :)
- -
- dar gi nesinaudojau :)
- Patogumo
- Kas taj?
- -
- -