"Pizza Jazz" restorano aptarnavimo kokybės įvertinimas
Gerb. respondente, aš, Alisa Piščalnikova, esu Vilniaus kolegijos verslo vadybos fakulteto 4 kurso studentė. Atlieku tyrimą, norėdama išsiaiškinti darbuotojų atrankos ir adaptacijos įtaka klientų aptarnavimo kokybei restoranuose "Pizza Jazz".
Statistiškai apibendrinti tyrimo duomenys bus naudojami baigiamajame darbe.
Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami.
Kaip dažnai lankotės restorane "Pizza Jazz"?
Ko Jūsų manymu trūksta "Pizza Jazz" darbuotojams?
Čia, Jus galite pateikti pavyzdį
- Sypsena - svarbus pirmasis kontaktas su klientu.
- Patraukliu kainu
- Padaveju devinciu bikini
- Pvz. uzsiskai maisto ir jo lauki ilgaiu negu ilgai, bet maistas dar nieko palyginus tiek kiek lauki gerimu, plius kai tuo metu ir klientu nera daug.
- :)
- skanaus maisto
Įvertinkite šias aptarnavimo sritis: aplinka, maistas, padavėjų aptarnavimas, kaina. 1 - labai blogai, 2 - blogai, 3 - patenkinamai, 4 - gerai, 5 - labai gerai
Kas Jums turi įtakos maloniam pasibuvimui "Pizza Jazz'?
Kokių pasikeitimų norėtumėte matyti restorane "Pizza Jazz" ateityje?
Čia, Jus galite parašyti savo atsakymą
- Maisto kokybė ir kainos santykis
- didesnį patiekalų asortimentą. Šitie pasikeitimai pagerintų restorano kokybę.
- zemesniu kainu.