„Pasiekimų ir pažangos vertinimas taikant skaitmenines priemones priešmokykliniame ugdyme"

Vaiko pasiekimų ir pažangos vertinimas – svarbi kokybiško ugdymo dalis, padedanti priimti pagrįstus sprendimus ugdymui tobulinti. Tyrimo tikslas yra išsiaiškinti, kokios skaitmeninės vertinimo priemonės dažniausiai pasirenkamos mokytojų ir tėvų, vertinant pasiekimus ir pažangą priešmokyklinio amžiaus vaikams. Šiuo tyrimu norime išsiaiškinti Jūsų požiūrį į vaikų pažangos ir pasiekimų vertinimą priešmokykliniame ugdyme,  bei nustatyti kokius skaitmenines priemones naudojate vaikų vertinimui. Todėl kviečiame prisijungti prie šios mokslinės problemos sprendimo ir  atsakyti į pateiktus klausimus. Anketa yra anonimiška ir konfidenciali. Jos apibendrinti atsakymai bus skelbiami tik mano rašto darbe. Nuoširdžiai dėkoju už Jūsų skirtą laiką ir atsakymus!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kaip dažnai naudojate skaitmenines vertinimo priemones vertindami priešmokyklinio amžiaus vaikų pasiekimus ir pažangą?

2. Kurias skaitmeninės vertinimo priemones laikote efektyviausiais vertinant vaikų pasiekimus ir pažangą? (Pasirinkite visus tinkamus variantus)

3. Kaip manote, ar skaitmeninės vertinimo priemonės sėkmingai atspindi vaikų pažangą ir pasiekimus?

4. Kaip manote, ar skaitmeninės vertinimo priemonės prisideda prie vaikų motyvacijos ir aktyvios mokymosi veiklos skatinimo?

5. Kaip Jūs vertinate skaitmeninių priemonių pasirinkimo galimybes tinkančias priešmokyklinio amžiaus vaikų vertinimui?

6. Kaip vertinate skaitmenines vertinimo priemones? Laikote jas svarbiais ugdymo proceso elementais?

7. Koks Jūsų požiūris į mokytojų ir tėvų naudojimąsi skaitmeninėmis priemonėmis vertinant vaikų pasiekimus ir pažangą?

8. Ar esate patenkinti skaitmeninių priemonių palaikymu ir techniniu jų veikimu? Kodėl taip arba kodėl ne?

9. Kaip manote, ar mokytojai turėtų turėti specialų mokymąsi, susijusį su skaitmeninėmis vertinimo priemonėmis? Kodėl tai būtų svarbu ar nesvarbu?

10. Kokie yra pagrindiniai jūsų lūkesčiai tėvų atžvilgiu, kai kalbama apie jų dalyvavimą naudojant skaitmenines vertinimo priemones?

11. Kokius iššūkius patiriate naudodamiesi skaitmeninėmis vertinimo priemonėmis?

12. Kaip manote, kaip būtų galima įveikti šiuos iššūkius, su kuriais susiduriama naudojantis skaitmeninėmis vertinimo priemonėmis? (Įrašykite savo atsakymą)

13. Kokių papildomų priemonių ar palaikymo galėtų prireikti, kad skaitmeninės vertinimo priemonės būtų naudojamos sėkmingiau?

14. Kaip vertinate savo žinias apie skaitmenines vertinimo priemones?

15. Koks yra Jūsų statusas dalyvaujant anketos apklausos procese?