Userpavolisjustas
Results46
Vieša
Pranešti

PARTIZANINIO MARKETINGO ĮTAKA ,,APPLE” ĮMONĖS ŽINOMUMUI

Esame socialinių mokslų kolegijos marketingo ir reklamos kūrimo studentai. Šiuo metu rašome rašto darbą, kuriuo siekiame išsiaiškinti, kokią įtaką partizaninis marketingas daro įmonės žinomumui.

Partizaninis marketingas – tai netradicinė, kūrybiška reklama, pateikiama netradicinėse vietose neįprastomis, originaliomis priemonėmis, kurios tikslas yra užklupti, nustebinti klientą ir prikaustyti jo dėmesį, naudojant ganėtinai nedidelį biudžetą.

Ši apklausa yra anoniminė – gauti duomenys bus naudojami tik apibendrintai rašto darbe.

Dėkojame už Jūsų skirtą laiką.

Šios anketos rezultatai viešai nepublikuojami
Lytis
Jūsų amžius
Ar Jums yra žinomas prekės ženklas „Apple“?Privalomas
Pic
Ar turite prekės ženklo "Apple" gaminių?Privalomas
Ar esate pastebėję prekės ženklo „Apple“ vykdomas netradicines reklamines kampanijas (partizaninį marketingą)?Privalomas
Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 1)Privalomas
Pic
Prašome, įvertinkite teiginius apie reklaminę kampaniją Nr. 1 skalėje nuo 5 iki 1, kai 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinkuPrivalomas
54321
Reklama yra originali
Reklama pritraukia dėmesį
Reklama yra įsimintina
Reklama yra suprantama
Reklama yra informatyvi
Reklama gadina aplinką
Ši reklama man padeda prisiminti apie šį produktą/prekės ženklą
Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 2)Privalomas
Pic
Prašome, įvertinkite teiginius apie reklaminę kampaniją Nr. 1 skalėje nuo 5 iki 1, kai 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinkuPrivalomas
54321
Reklama yra originali
Reklama pritraukia dėmesį
Reklama yra įsimintina
Reklama yra suprantama
Reklama yra informatyvi
Reklama gadina aplinką
Ši reklama man padeda prisiminti apie šį produktą/prekės ženklą
Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 3)Privalomas
Pic
Prašome, įvertinkite teiginius apie reklaminę kampaniją Nr. 1 skalėje nuo 5 iki 1, kai 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinkuPrivalomas
54321
Reklama yra originali
Reklama pritraukia dėmesį
Reklama yra įsimintina
Reklama yra suprantama
Reklama yra informatyvi
Reklama gadina aplinką
Ši reklama man padeda prisiminti apie šį produktą/prekės ženklą
Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 4)Privalomas
Pic
Prašome, įvertinkite teiginius apie reklaminę kampaniją Nr. 1 skalėje nuo 5 iki 1, kai 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinkuPrivalomas
54321
Reklama yra originali
Reklama pritraukia dėmesį
Reklama yra įsimintina
Reklama yra suprantama
Reklama yra informatyvi
Reklama gadina aplinką
Ši reklama man padeda prisiminti apie šį produktą/prekės ženklą
Kuri reklaminė kampanija Jums buvo įsimintiniausia?Privalomas
Ar šios reklaminės kampanijos pasirodė jums išsiskiriančios?Privalomas
Ar po šių pamatytų reklaminių kampanijų norėtumėte įsigyti šio prekės ženklo siūlomų produktų?Privalomas
Ar esate Lietuvoje pastebėję partizaninio marketingo atvejų, kurie pritraukė jūsų dėmesį? (Ne būtinai „Apple“ kompanijos)Privalomas
Jei esate Lietuvoje pastebėję partizaninio marketingo atvejų, įvardinkite kokius:
Kokioje erdvėje esate pastebėję partizaninio marketingo atvejus? (Pasirinkite 1 atsakymo variantą)Privalomas