PARTIZANINIO MARKETINGO ĮTAKA ,,APPLE” ĮMONĖS ŽINOMUMUI

Esame socialinių mokslų kolegijos marketingo ir reklamos kūrimo studentai. Šiuo metu rašome rašto darbą, kuriuo siekiame išsiaiškinti, kokią įtaką partizaninis marketingas daro įmonės žinomumui.

Partizaninis marketingas – tai netradicinė, kūrybiška reklama, pateikiama netradicinėse vietose neįprastomis, originaliomis priemonėmis, kurios tikslas yra užklupti, nustebinti klientą ir prikaustyti jo dėmesį, naudojant ganėtinai nedidelį biudžetą.

Ši apklausa yra anoniminė – gauti duomenys bus naudojami tik apibendrintai rašto darbe.

Dėkojame už Jūsų skirtą laiką.

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Lytis

Jūsų amžius

Ar Jums yra žinomas prekės ženklas „Apple“? ✪

Ar Jums yra žinomas prekės ženklas „Apple“?

Ar turite prekės ženklo "Apple" gaminių? ✪

Ar esate pastebėję prekės ženklo „Apple“ vykdomas netradicines reklamines kampanijas (partizaninį marketingą)? ✪

Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 1) ✪

Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 1)

Prašome, įvertinkite teiginius apie reklaminę kampaniją Nr. 1 skalėje nuo 5 iki 1, kai 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku ✪

5
4
3
2
1
Reklama yra originali
Reklama pritraukia dėmesį
Reklama yra įsimintina
Reklama yra suprantama
Reklama yra informatyvi
Reklama gadina aplinką
Ši reklama man padeda prisiminti apie šį produktą/prekės ženklą

Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 2) ✪

Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 2)

Prašome, įvertinkite teiginius apie reklaminę kampaniją Nr. 1 skalėje nuo 5 iki 1, kai 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku ✪

5
4
3
2
1
Reklama yra originali
Reklama pritraukia dėmesį
Reklama yra įsimintina
Reklama yra suprantama
Reklama yra informatyvi
Reklama gadina aplinką
Ši reklama man padeda prisiminti apie šį produktą/prekės ženklą

Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 3) ✪

Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 3)

Prašome, įvertinkite teiginius apie reklaminę kampaniją Nr. 1 skalėje nuo 5 iki 1, kai 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku ✪

5
4
3
2
1
Reklama yra originali
Reklama pritraukia dėmesį
Reklama yra įsimintina
Reklama yra suprantama
Reklama yra informatyvi
Reklama gadina aplinką
Ši reklama man padeda prisiminti apie šį produktą/prekės ženklą

Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 4) ✪

Ar esate matę šią prekės ženklo „Apple“ partizaninio marketingo reklaminę kampaniją? (Nr. 4)

Prašome, įvertinkite teiginius apie reklaminę kampaniją Nr. 1 skalėje nuo 5 iki 1, kai 5 – visiškai sutinku, 1 – visiškai nesutinku ✪

5
4
3
2
1
Reklama yra originali
Reklama pritraukia dėmesį
Reklama yra įsimintina
Reklama yra suprantama
Reklama yra informatyvi
Reklama gadina aplinką
Ši reklama man padeda prisiminti apie šį produktą/prekės ženklą

Kuri reklaminė kampanija Jums buvo įsimintiniausia? ✪

Ar šios reklaminės kampanijos pasirodė jums išsiskiriančios? ✪

Ar po šių pamatytų reklaminių kampanijų norėtumėte įsigyti šio prekės ženklo siūlomų produktų? ✪

Ar esate Lietuvoje pastebėję partizaninio marketingo atvejų, kurie pritraukė jūsų dėmesį? (Ne būtinai „Apple“ kompanijos) ✪

Jei esate Lietuvoje pastebėję partizaninio marketingo atvejų, įvardinkite kokius:

Kokioje erdvėje esate pastebėję partizaninio marketingo atvejus? (Pasirinkite 1 atsakymo variantą) ✪