"NIVEA" prekinio ženklo konkurencingumas

Sveiki, esu Vilija Vasilevskytė, Vilniaus kolegijos, Verslo vadybos fakulteto antro kurso studentė, atliekanti tyrimą apie "NIVEA" prekinio ženklo pozicionavimą. Šio darbo tikslas - išanalizuoti “NIVEA” prekės ženklo paklausą bei konkurencingumą. Man yra svarbūs Jūsų atsakymai į kiekvieną apklausos klausimą, nes taip aš galėsiu apibendrinti “NIVEA” prekės ženklo vartotojų nuomones, kurias žadu panaudoti savo kursiniame darbe. Apklausa yra anonimiška ir atliekama akademiniams tikslams. Ačiū už dalyvavimą apklausoje.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar naudojate šio prekinio ženklo produktus?

2. Įvertinate “NIVEA” įmonės prekinio ženklo įvaizdį pagal šiuos kriterijus.

l. blogaiblogaividutiniškaigerail.gerai
Prekės kaina
Prekinio ženklo įvaizdis
Asortimento pasirinkimas
Kokybė

3. Kaip vertinate šios įmonės prekinio ženklo konkurencingumą?

4. Iš kur sužinojote apie “NIVEA” produkciją?

5. Kas skatina rinktis būtent “NIVEA” prekinio ženklo produktus?

6. Ar turima informacija apie šios įmonės prekinį ženklą patenkina jūsų poreikius?

7. Ar pritartumėte tam, kad šios įmonės prekinis ženklas būtų patobulintas- pakeistas?

8. Kokio kito konkurencinio prekės ženklo produktus renkatės?

9. Kaip vertinate šias įmones?

l.blogaiblogaividutiniškaigerail.gerai
Dove
Margarita
Rasa
L`oreal
Garnier

10. Jūsų lytis

11. Amžius

12. Gyvenamoji vieta

13. Išsilavinimas

14. Jūsų socialinė padėtis