(MOKYTOJAMS) Ikimokyklinio ugdymo įstaigos vadovo ir mokytojų lyderystės kuriant mokymosi kultūrą raiška

  Gerbiami mokytojai, atlieku mokslinį tyrimą, kurio tikslas atskleisti Ikimokyklinio ugdymo įstaigos vadovo ir mokytojų lyderystės, kuriant mokymosi kultūrą, raišką    Apklausos metu surinkti duomenys bus naudojami magistro baigiamajam darbe. 

Jūsų dalyvavimas tyrime padės atskleisti vadovų ir mokytojų lyderystės raišką, kuriant mokymosi kultūrą Lietuvos ikimokyklinio ugdymo įstaigose ir numatyti duomenimis grįstus pasiūlymus ikimokyklinio ugdymo mokyklų mokymosi kultūros kūrimo tobulinimui.      

Apklausa yra anoniminė, todėl konfidencialumas garantuojamas. Atsakydami į anketos klausimus užtruksite iki 10 min. Prašau skirkite keletą minučių savo brangaus laiko išsakydami savo nuomonę.     

Dėkoju už sutikimą dalyvauti apklausoje   

Aldona Degutienė; MRU magistrantūros studentė


Toliau pateikti teiginiai, prie kiekvieno iš jų  pažymėkite savo sutikimą/ nesutikimą su teiginiu pasirinkdami vieną iš 5 galimų variantų (visiškai nesutinku, nesutinku, nei sutinku nei nesutinku, sutinku, visiškai sutinku)

Žymėdami savo sutikimą/ nesutikimą remkitės darbo, savo ikimokyklinio ugdymo mokykloje, patirtimi. Nėra nei teisingų nei neteisingų atsakymų. Svarbi Jūsų nuomonė.


Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Direktoriaus įsipareigojimas mokyklai ✪

Visiškai nesutinkuNesutinku Nei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Yra įsipareigojęs mokyklos vertybėms ir tiki jos ateitimi
Iškelia vaikų interesus aukščiau už savo asmeninius ar politinius siekius / ambicijas
Tarnauja visos mokyklos, o ne atskirų mokytojų grupių interesams
Aktyviai klausia visų nuomonės, gilinasi į kitų požiūrius
Pasitiki mokytojais lyderiais

Direktoriaus dėmesys mokymuisi ✪

Visškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Direktorius mano, kad vadybinės veiklos prioritetas yra mokymo(si) tobulinimas
Direktorius inicijuoja produktyvias diskusijas dėl mokymo(si) gerinimo
Direktorius mokosi kartu su mokytojais, kaip pagerinti vaikų ugdymą(si)
Direktorius sprendimus apie svarbius mokyklos pokyčius grindžia ugdymo tyrimų rezultatais
Direktorius asmeniškai domisi kiekvieno mokytojo profesiniu tobulėjimu

Direktorius, kaip ugdymo profesionalas ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Žino, kas vyksta grupėse
Supranta, kaip vaikai ugdosi
Išmano ir gali diskutuoti apie vaikų ugdymą(si) ir didaktines sistemas

Mokytojų iniciatyvi veikla tobulinant mokyklą ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Mokytojai savo iniciatyva buria grupes ir komandas
Mokytojai ieško mokyklos veiklos tobulinimo sprendimų, aktyviai diskutuoja ir teikia siūlymus
Mokytojai savo siūlymus imasi patys įgyvendinti
Mokytojai gali eksperimentuoti, keisti nusistovėjusius metodus ir tvarką, jei tai padeda vaikams ugdytis

Mokytojų orientacija į vaikų ugdymo(si) sėkmę ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Mokytojai atkakliai siekia gerinti savo vaikų ugdymąsi
Mokytojai taiko vaikus motyvuojančias ugdytis strategijas
Mokytojai sau kelia ambicingus tikslus
Ambicingi tikslai keliami kiekvienam vaikui

Mokytojų lyderystės pripažinimas ir palaikymas ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Daugelis mokyklos mokytojų gali imtis lyderio vaidmens
Mokytojai pripažįsta ir gerbia kiekvieno savo kolegos idėją ar siūlymą
Kolegos palaiko mokytojų iniciatyvas, padeda jas įgyvendinti
Mokytojai jaučia atsakomybę ne tik už savo, bet ir už kolegų vaikų ugdymo(si) rezultatus

Atviras mokytojų dialogas apie ugdymą ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Mokytojai diskutuoja tarpusavyje ir suderina vaikų ugdymo turinį, metodus ir vertinimą
Mokytojai komandose tariasi, planuoja, kaip įveikti vaikų ugdymosi sunkumus
Mokytojai atvirai diskutuoja apie savo ugdomąsias veiklas ir vaikų ugdymą(si)
Mokytojai dalijasi metodine medžiaga, ugdomųjų veiklų planais ir kitomis ugdymo priemonėmis
Mokytojai dalijasi naujomis idėjomis ir ugdymo metodais su kolegomis

Mokytojų tarpusavio pagalba ✪

Visiškai nesutinkuNesutinkuNei sutinku nei nesutinkuSutinkuVisiškai sutinku
Mokytojai daro įtaką savo kolegų darbui, padeda vieni kitiems tobulinti ugdomąsias veiklas
Mokytojai padeda kolegoms, kuriems sunkiau sekasi
Mokytojai stebi meistriškai dirbančių kolegų ugdomąsias veiklas
Skatina kolegas dalyvauti mokymuose, projektuose

Jūsų pareigos ✪

Ikimokyklinio ugdymo mokykla, kurioje dirbate yra ✪

Jūsų lytis

Jūsų amžius

Jūsų pedagoginio darbo stažas ✪

Jūsų kvalifikacinė kategorija ✪