,,Maxima" parduotuvių įvaizdžio tyrimas

Esame Vilniaus kolegijos agroverslo vadybos studentai, rašantys kursinį darbą „Maxima” įvaizdis Lietuvoje. Tuo tikslu atliekame apklausą, kuria siekiame išsiaiškinti, kas lemia parduotuvės ,,Maxima’’ įvaizdį vartotojų akyse. Prašome atidžiai perskaityti kiekvieną klausimą ir pasirinkti Jums labiausiai atitinkantį vieną atsakymą. Jei nerasite Jums reikiamo atsakymo, į laisvą eilutę įrašykite savąjį. Anketa yra anoniminė. Jūsų duomenų ir atsakymų konfidencialumas garantuojamas.

K1 Ar lankotės parduotuvėje ,,Maxima"?

K2 Kodėl nepasirinkote parduotuvės ,,Maxima"? (pasirinkite du Jums labiausiai tinkamus atsakymus)

K3 Kaip manote ar pakanka Lietuvoje ,,Maxima" parduotuvių?

K4 Su kuo Jums asocijuojasi parduotuvė ,,Maxima"? (pasirinkite du Jums labiausiai tinkamus atsakymus)

K5 Iš kur sužinote apie ,,Maxima" ?

K6 Kaip sutinkate su šiais teiginiais apibūdinančiais parduotuvę ,,Maxima"?

K7 Įvertinkite ,,Maxima" vykdomas programas? (1 – blogai, 2 – nepatenkinamai, 3 – vidutiniškai, 4 – gerai, 5 – labai gerai)

K8 Ar teko bendrauti su ,,Maxima" darbuotojais?

K9 Kai bendravote su ,,Maxima’’ darbuotojais, jie bendravo:

K10 Ar rekomenduotumėte ,,Maxima‘‘ parduotuves savo draugams?

K11 Jūs esate?

K12 Jūsų mėnesio pajamos?

K13 Jūsų išsilavinimas?

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą