"Maxima" parduotuvės atmosferos elementų įtaka vartotojų požiūriui

Sveiki,

esu Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo vadybos studijų programos IV kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį bakalauro darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas - nustatyti "Maxima" parduotuvės atmosferos elementų įtaką vartotojų požiūriui ir elgesiui. Anketa yra anoniminė, o surinkti duomenys bus naudojami tik moksliniais tikslais ir nebus skelbiami viešai. Atsakydami į klausimus užgaišite vos kelias minutes.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!

Jūsų socialinė padėtis:
Free lanceris ( laisvai samdomas specialistas)
Užsienietis
Neigalus ir fizinis asmuo
Studentas/ freelanceris
Tikrai ne Linos
Verslo liudijimas
Neigalusis
Du darbai, inviduali veikla ir pagal darbo sutartį