"Maxima" parduotuvės atmosferos elementų įtaka vartotojų požiūriui

Sveiki,

esu Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo vadybos studijų programos IV kurso studentė. Šiuo metu rašau baigiamąjį bakalauro darbą ir atlieku tyrimą, kurio tikslas - nustatyti "Maxima" parduotuvės atmosferos elementų įtaką vartotojų požiūriui ir elgesiui. Anketa yra anoniminė, o surinkti duomenys bus naudojami tik moksliniais tikslais ir nebus skelbiami viešai. Atsakydami į klausimus užgaišite vos kelias minutes.

Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus!

Įvertinkite teiginius, susijusius su parduotuvės atmosferos elementais. Lankantis parduotuvėje, daugiausia dėmesio atkreipiate į:
Prekes
Prekes
Prekių išdėstymą, tvarką, švarą ir šviežumą.
Tikrai ne Liną
Aplinkos švarumą
prekių išdėstymą
Prekių išdėstymas
produktus ir jų kokybę
Darbuotoju paslauguma
Išdėstymą
Pasiūlą
Prekių išdėstymą
Prekių išdėstymą
Išdėstymą