"Maxima" elektroninės parduotuvės plėtra Lietuvoje
Gerb. Respondente, Esu studentas ir atlieku tyrimą apie UAB „Maxima“ elektroninės parduotuvės pletros galimybes Lietuvoje. Apklausa vykdoma anonimiškai, todėl atsakymai į klausimus bus analizuojami tik apibendrinta forma. Jums tinkamą atsakymą pažymėkite. Jei nei vienas atsakymas netinka, įrašykite savo atsakymą eilutėje „kita“. Iš anksto dėkoju už pagalbą!
Jūsų lytis?
Jūsų amžius?
Jūsų išsilavinimas:
Jūsų mėnesinės pajamos:
Kaip dažnai naudojatės internetu?
Ar kada teko apsipirkti elektroninėje parduotuvėje?
Dėl kokių priežasčių neperkate elektroninėse parduotuvėse? (Jei į ankstesnį klausimą atsakėte „Ne“)
Kita
Ar teko girdėti apie didžiausio prekybos centro „Maxima“ bandomąją elektroninę parduotuvę?
Iš kur sužinojote apie „Maxima“ elektroninę parduotuvę? (Jei į ankstesnį klausimą atsakėte „Taip“)
Kokie Jūsų manymu tradicinės „Maxima“ parduotuvės pranašumai prieš elektroninę „Maxima“ parduotuvę?
Kita
- turiu apziureti prekes.
- Impulse buying
- Gali apsipirkti neišėjęs iš namų
- nereikia mokėti už prekių pristatymą.
- Galėjimas pačiupinėti prekę
- neisivaizduoju
- Pirkimas internetu toks pats patogus kaip ir pirkimas parduotuveje
- Nes atrodo kad paprasciau
- Greitas apsipirkimas
- Nėra papildomų mokesčių.
Kokias prekes pirkote (pirktumėte) „Maxima“ elektroninėje parduotuvėje?
Kita
- nepirkau
- jokios
Kokie, Jūsų manymu, dabar veikiančios elektroninės parduotuvės (www.e.maxima.lt) trūkumai?
Kita
- dar nesilanjuau, dabar neruriu nuomones