???Mados reklamos itaka

Gerb. Respondente, Kviečiu Jus dalyvauti apklausoje, kurios tikslas išsiaiškinti socialinį, psichologinį mados reklamos poveikį. Apklausą vykdo Vilniaus universiteto Kauno Humanitarinio Fakulteto studentės. Ši anketa anoniminė, o apibendrinti tyrimo rezultatai bus panaudoti anketos autorių bakalauriniame darbe. Prašome atsakykite į žemiau pateiktus klausimus. Pagarbiai, anketos autorės

1.Ką Jums reiškia žodis mada/ būti madingam?

    …Daugiau…

    2. Per TV pateikiama mados reklama:

    3. Per radiją pateikiama mados reklama:

    4.Spaudoje pateikiama mados reklama:

    5.Lauko reklamoje pateikiama mados reklama:

    6.Skelbiama internete mados reklama:

    7. Ar mados reklama įtakoja Jūsų apsisprendimą įsigyjant drabužius?

    8. Ar mados reklama įtakoja Jūsų apsisprendimą įsigyjant aksesuarus?

    9. Ar mados reklama įtakoja Jūsų apsisprendimą įsigyjant avalynę?

    10. Ar mados reklama skatina Jus mėgdžioti reklamos sukurtą įvaizdį?

    11. Ar pasiduodate masiniams pirkimams dėl mados reklamoje skelbiamų išpardavimų?

    12.Ar siekiate būti panašus į savo draugus, kurie, Jūsų manymu, rengiasi madingai?

    13. Kas mados reklamoje įtikina Jus pirkti reklamuojamą prekę?

    14.Kokia mados reklama Jums daro didesnį poveikį įsigyjant prekę?

    15. Perkant madingą aprangą Jums svarbiausia?

    16.Perkant madingą avalynę Jums svarbiausia?

    17. Perkant madingus aksesuarus Jums svarbiausia?

    18. Kas mados reklamoje labiausiai atkreipia Jūsų dėmesį?

    19. Kokias nuotaikas Jums sukelia mados reklama?

    20.Kaip mados reklamos rodymo dažnumas veikia Jūsų pirkimo įpročius?

    21. Ar mados reklamos Lietuvoje yra pakankamai?

    22. Kokios Jūsų asmeninės pajamos per mėnesį?

    23.Kiek skiriate pajamų per mėnesį madingiems daiktams ( drabužiams, aksesuarams, avalynei) įsi

    24. Jūs esate:

    25. Jūsų amžius:

    26. Jūsų išsilavinimas:

    27. Jūsų profesinis užsiėmimas:

      …Daugiau…
      Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą