LIETUVOS AUKŠČIAUSIOJO TEISMO DARBO VERTINIMO IR ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

Gerbiamieji, sakoma jog pagerinti galima tik tai kas įvertinta. Pateikę atsakymus į šią anketą Jūs padėsite mums tobulinti Lietuvos Aukščiausiojo Teismo (toliau - Teismas) darbą, nustatyti esamą klientų aptarnavimo kokybės lygį Teisme ir jį gerinti. Žemiau pateikiame kriterijų įvertinimo lentelę, kuri padės lengviau orientuotis pateikiant atsakymus į kiekvieną klausimą ir objektyviai įvertinti kiekvieną kriterijų:

Balai

Asmenų aptarnavimo kriterijų įvertinimo apibūdinimas

5  - Aptarnavimas visiškai atitiko lūkesčius

4 - Aptarnavimas didžiąja dalimi atitiko lūkesčius

3 - Aptarnavimas labiau atitiko lūkesčius nei neatitiko

2 - Aptarnavimas labiau neatitiko lūkesčių nei atitiko

1 - Aptarnavimas visiškai neatitiko lūkesčių

Apklausa yra anoniminė. Iš anksto dėkojame už išsakytą nuomonę.

1. Gauti reikiamą informaciją iš LAT Jums buvo?

2. Jei kreipėtės į LAT dėl informacijos (el. paštu, telefonu, atvykę į teismą, paprastu paštu), Jums pateiktas atsakymas buvo (prašome įvertinti pagal visus kriterijus)

3. LAT interneto svetainė yra (prašome įvertinti pagal visus kriterijus)

4. Ar naudojotės Lietuvos teismų elektroninių paslaugų portalu e.teismas.lt (prašome pažymėti pasirinkto atsakymo langelį)?

5. Jūsų nuomone, LAT bylos nagrinėjamos

6. LAT sprendimai Jums yra

7. Lankytis LAT Jums yra

8. Jūsų nuomone, per pastaruosius 5 metus LAT darbas

9. LAT darbuotojai Jus aptarnavo (prašome įvertinti pagal visus kriterijus):

10. Laikas nuo pranešimo apie teismo posėdį gavimo iki teismo posėdžio Jums yra

11. Kaip įvertintumėte sąlygas laukti posėdžio teismo pastate?

Jūsų komentarai, pastabos ir pasiūlymai

    …Daugiau…
    Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą