"Karas keliuose"

Kita (įrašykite):

  1. reklamos ir akcijos cia nieko nepakeis. Priezastys yra labai giliai ir jos yra fundamentalios. Esme yra ne karas keliuose o karas visu pries visus, ir to priezastis yra nepilnavertiskumas ir nepriteklius. As gyvenu uk, lietuvoj vazineju tik per atostogas. Skirtumas milziniskas. Visiskas aplinkiniu negerbimas, ir tas beprotiskas lipimas visiems per galvas. Vairuotoju elgesys kelyje yra tarsi atspindys visu kitu socialiniu gyveno sferu. Tik cia kekvienas turi apylige galimybe 'kovoje'. Tai ir yra tikroji karo priezastis.
  2. reklamos galetu buti intensyvesnes
  3. cia tik "alibi" tipo akcija. masinos su lipduku - baisiausiai vairuotojai. pirmais akcijos menesiais avaringumas PADIDEJO. O jei mazes, tada ne del 300.000 lipduku o del tikrinimo ir nubaudimo
  4. man labai nepatinka reklamų drastiškumas. manau, kad viską turėtų būti įmanoma daryti kiek kitaip. nemanau, kad sužalotų kūnų ir sumaitotų automobilių demonstravimas yra geras būdas stabdyti "karui keliuose".
  5. Pakeltos baudos pastoviai nusizengusiems vairuotojams, teisiu atemimas, daugiau ekipazu keliuose. Parduodamos kameros su tarkim 80 proc nuolaida automobiliams, kurios filmuotu vaizda is priekio ir atsitikus incidentui butu gera vaizdine medziaga.
  6. Manau, kad "reklamos" pateikimas tik nedaugeliu atveju padeda spresti situacijai. Manau, tai daugiau sukelia pati fakta-kol nebuvo reklamos, nebuvo jokio karo, o dabar visu vairuotoju smenegyse yra "karas keliuose" , kurio galbut daugelio galvose iki reklamos pradzios nebuvo. Manau, kai kurei siuzetai tik skatina "karo keliuose" atsiradima.
  7. Turėtų būti daugiau informacijos, daugiau skiriama dėmesio atsakingų institucijų šiai temai, šviečiama visuomenė ir t.t.
  8. Didinti baudas, grieztinti policijos veikla, tinkamiau planuoti keliu isdestyma, tiesima miestuose, plesti aplinkkelius.
  9. Manau, kad norint kovoti su problema reikia pradėti ne nuo pasėkmių, o nuo priezasčių. Mano galva, tolerancijos ir pakantumo reklamos būtų kur kas veiksmingesnės nei drastiškos avarijos scenos. Ne tuo keliu einame :)
  10. gal reikėtų tokios, kuri sukrėstu ir priverstų susimąstyti, nes dabartinė reklama vadinamų "nutūktgalvių" ir tų, kurie negalvoja ne tik apie save, bet ir apie kitus, nelabai veikia. Turbūt reikia kažko šokiruojančio ar supurtančio, kas priverestų susimąstyti.
  11. Manau, kad reklamose turėtų išsakyti savo nuomonę „Karo keliuose“ nukentėjusieji Manau, kad reklamos turėtų būti drastiškesnės (pvz.: realiai vaizduojama avarijos akimirka)
  12. Tikriausiai zinai, Ieva, kad "kaip pavadinsi", taip ir bus. Jei mes tai vadiname "Karas keliuose", visu samoneje isimins ir liks, kad keliuose TURI BUTI karas. Keisciau pavadinima. Ne i gelytes ar bitutes, bet tikrai ne KARAS.
  13. Per daug neteko susipazinti su tv pateikiamomis reklamomis, kadangi siuo metu gyvenu be tv, taciau lauko reklamos mane vercia susimastyti ir siek tiek realiau vertinti galimas netinkamo vairavimo pasekmes. Labai gera akcija ir kas labai svarbu karas keliuose tampa aktualiu diskusiniu klausimu, reiskia zmones masto apie tai. Be to, reklamos veikia vaikus, kiek teko girdeti, vaikai patys noriai segasi dirzus, pamate reklamoje kaip vaikutis islekia pro langa. Siulau testi tai, kas daroma, stendus miestuose keisti kartas nuo karto naujais, taciau taip pat prasmingais.
  14. as pasiūlyčiau pateikti informaciją apie atsakomybės ir ypatingai baudžiamosios pobūdį, gal asmenys žinodami, kad neatsakingai vairuodami užmušę žmogų gali gauti iki 10 metų nelaisvės, vairuotų atsakingiau, baudžiamasis kodeksas 281 str.
  15. Reikėtų ne tik drastiškų reklamų ir pirma keisti visuomenės požiūrį į vairavimą išgėrus, greičio viršijimą ir pan.Dauguma tai toleruoja ir nenumano apie galimas nelaimes.
  16. viskas priklauso nuo kiekvieno žmogaus požiūrio į tai, kas vyksta, vieniems reklama daro įtaką, kitiems ji nė motais, daugelis mano, kad man taip nebus. todėl sunku pasakyti, ką ir kaip keisti..
  17. Reiktu paaiskinti issamiau, kas su kuo kariauja keliuose: ar vairuotojai tatpusavyje, ar policija su viaruotojais?
  18. reklamų užtenka, neužtenka realių veiksmų.jeigu nėra imamasi pakankamai realiu priemoniu(pvz. ne visada kaltininkas sulaukia bausmes)tai ir tos reklamos neduos laukiamos naudos.
  19. Pasiaiskinkite reiskinio priezastis. Kelios is ju: alkohlis, individualumo propogavimas per smi ("as esu viskas, kiti - niekas")
  20. šiuo atveju, vien reklamos tikrai nepakaks, reikia kitų priemonių (koreguoti įstatymus ir pan.)
  21. mentaliteta reikia keist pirmiausia, reklama padeda tik tiems kurie ir supranta kad nuo ju vaziavimo priklauso gyvybes, o tiems kurie masto kitaip reklamos nepades jau.. nebent ateities kartoms
  22. parodyti avarijos slow versija, slow pasekmes (mili sekundziu tikslumu luzta ten tas ir tas, mirstama per tiek ir tiek milisekundziu) itikinamesne reklama atrodytu
  23. manau kad cia yra ispustas politinis burbulas, zmones ir anksciau trankes i medzius
  24. ............
  25. -"-
  26. reikia, kad tokia reklama butu labiau humoristinio tipo, o ne rodyti per reklamas, kaip daromi karstai, rodomos pacios avarijos.