Įvertinti prekės ženklo įtaką įmonės įvaizdžiui

 Šią apklausą atlieka Klaipėdos universiteto socialinių mokslų fakulteto 3 kurso studentės. Tikslas – įvertinti prekės ženklo įtaką įmonės įvaizdžiui žvelgiant iš vartotojų pusės. Anketa anonimiška, visi galutiniai rezultatai bus pateikti procentine išraiška arba duomenų vidurkių pavidalu – individualių duomenų nepateiksime. Mums labai svarbūs Jūsų atsakymai ir nuomonė, todėl tikimės geranoriško bendradarbiavimo.

 

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Jūsų lytis:

2. Pažymėkite kuriai amžiaus kategorijai Jūs priklausote:

3. Koks jūsų išsilavinimas?

4. Kokia Jūsų šeimyninė padėtis?

5. Jūsų gaunamos pajamos per mėnesį:

6. Kaip dažnai apsiperkate parduotuvėje „Maxima“?

7. Ar žinote prekės ženklus „Optima linija“, „Maxima Favorit“, „Maxima Ekologica“, „Meistro kokybė“?

8. Ar dažnai perkate „Maxima“ privačiais prekės ženklais pažymėtas prekes?

9. Ar įmonės „Maxima“ privatūs prekės ženklai Jus skatina ateiti apsipirkti?

10. Ar esate patenkinti prekinių ženklų „Optima linija“, „Maxima Favorit“, „Maxima Ekologica“ siūlomų prekių kokybe?

TaipNeKartais
„Optima linija“
„Maxima Favorit“
„Maxima Ekologica“

11. Ar Jūs pirkote „Maxima Favorit“ prekių per pastarąją savaitę?

12. Ar manote, kad „Maxima Favorit“ atitinka prekės ir kokybės santykį?

13. Su kuo Jums asocijuojasi prekės ženklas „Maxima Favorit“?

14. Ar manote, kad prekės ženklas „Maxima Favorit“ reprezentuoja parduotuvę?

15. Ar manote, kad prekės ženklas „Maxima Favorit“ daro įtaką parduotuvės „Maxima“ įvaizdžiui?

16. Ar yra tekę nusivilti „Optima linija“, „Maxima Favorit“, „Maxima Ekologica“ prekių kokybe?

17. Jūsų nuomone reklama veikia vartotojų apsisprendimą pirkti „Optima linija“, „Maxima Favorit“, „Maxima Ekologica“ prekes?