,,IQOS" reklamos analizė

Sveiki,

Esu Meda Plechavičiūtė, studijuoju VGTU Kūrybinių industrijų fakultete ir šiuo metu rašau reklamos kursinį darbą, orientuotą į reklamos poveikį vartotojui bei jos naudą reklamuojamam produktui.

Savo darbo ,,įkaitu" pasirinkau ,,Philip Morris International" kompanijos neseniai sukurtą ir šiuo metu ypatingai populiarų produktą ,,IQOS" - tabako rūkymo prietaisą, kurio pagrindinis išskirtinumas yra tabako kaitinimas (ne degimas).

Šios apklausos pagalba noriu išsiaiškinti, kaip produktui ,,IQOS" pavyko taip sparčiai ir sėkmingai įsitvirtinti tiek pasaulio, tiek Lietuvos rinkoje, koks reklamos pobūdis buvo/yra tinkamiausias šiam produktui reklamuoti, ar reklama iš tiesų reikalinga tabako gaminimo kompanijai.

Už kiekvieną atsakymą 5 karmos taškai Jums.

Ačiū!

 

Anketos rezultatai yra viešai prieinami

Ar žinote, kas yra ,,IQOS" ir kam jis skirtas?

Kaip pirmą kartą sužinojote apie šį produktą?

Jūsų manymu, kas turėjo daugiausiai įtakos ,,IQOS" populiarumui?

Jūsų nuomone, kaip ,,IQOS" populiarumas kistų, jeigu Lietuvoje būtų leistina reklamuoti tabako gaminius, produktus?

Esate už ar prieš, kad grasūs influenceriai socialiniame tinkle ,,Instagram", kuriuos seka daug nepilnamečių, dažnai įkelia vaizdo įrašus, nuotraukas su ,,IQOS" įrenginiu?

Ar pritartumėte nuomonei, jog ,,IQOS" reklama remiasi virusine rinkodara? (Virusinė rinkodara - reklama ,,iš lūpų į lūpas")

Jeigu naudojatės ,,IQOS" įrenginiu, kas paskatino jį įsigyti? Gali būti keli variantai.

Ar sutiktumėte, jog netiesioginė ,,IQOS" reklama per influencerius ir virusinę rinkodarą yra geras sprendimo būdas, atsižvelgiant, jog tabako produktų reklama yra uždrausta?

Kaip manote, kokios ,IQOS" naudojimosi perspektyvos laukia ateityje, jeigu įmonė nesiims kitų reklamos būdų?

Bendrai paėmus, kokia jūsų nuomonė apie ,,IQOS"?