,,IQOS" reklamos analizė
Sveiki,
Esu Meda Plechavičiūtė, studijuoju VGTU Kūrybinių industrijų fakultete ir šiuo metu rašau reklamos kursinį darbą, orientuotą į reklamos poveikį vartotojui bei jos naudą reklamuojamam produktui.
Savo darbo ,,įkaitu" pasirinkau ,,Philip Morris International" kompanijos neseniai sukurtą ir šiuo metu ypatingai populiarų produktą ,,IQOS" - tabako rūkymo prietaisą, kurio pagrindinis išskirtinumas yra tabako kaitinimas (ne degimas).
Šios apklausos pagalba noriu išsiaiškinti, kaip produktui ,,IQOS" pavyko taip sparčiai ir sėkmingai įsitvirtinti tiek pasaulio, tiek Lietuvos rinkoje, koks reklamos pobūdis buvo/yra tinkamiausias šiam produktui reklamuoti, ar reklama iš tiesų reikalinga tabako gaminimo kompanijai.
Už kiekvieną atsakymą 5 karmos taškai Jums.
Ačiū!