"IMPULS" paslaugų kokybės vartotojų atžvilgių tyrimas

Sveiki! Aš esu Robertas Dragūnas Vilniaus kolegijos, verslo vadybos programos studentas. Kursiniam darbui atlieku „Impuls“ paslaugų kokybės vartotojų atžvilgiu tyrimą, kurio tikslas išsiaiškinti vartotojų nuomonę apie „Impuls‘ paslaugų kokybę ir, kas lemia jų pasirinkimus. Apklausa yra anoniminė, Jūsų atsakymai konfidencialūs, jie bus naudojami tik statistiniams apibendrinimams. Man svarbus kiekvienas atsakymas, todėl būčiau labai dekingas jeigu užpildytumėte visą anketą. Iš anksto dėkoju už Jūsų atsakymus.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1.) Kodėl pradėjote lankyti sporto klubą? (galimi nuo 1 iki 2 atsakymų) ✪

2.) Kodėl pasirinkote „Impuls“ sporto klubą?( galimi nuo 1 iki 2 atsakymų) ✪

3.) Ar esate lankęs kitus sporto klubus išskyrus „Impuls“ ? ✪

4.) Pažymėkite paslaugas kuriomis naudojates. ✪

5.) Paslaugų kokybes atžvilgiu. Ar esate patenkintas „Impulso“ siūlomais narystės tipais ir jų kaina?( galimi nuo 1 iki 2 atsakymų) ✪

6.) Įvertinkite „Impuls“ personalo darbą. ✪

BlogasNeblogasVidutinisGerasLabai geras
Aktyvumas
Profesionalumas
Naudingumas
Operatyvumas

7.) Ar užtenka vietos salėse? ✪

8.) Ar visi įrenginiai ir treniruokliai gerai veikia? ✪

9.) Ar saugiai jaučiates treniruodamasis „Impuls“ salėje? ✪

10.) Įvertinkite „Impuls“ teikiamų paslaugų būklę. ✪

BlogaNeblogaVidutinėGeraLabai gera
Treniruoklių
Spintelių
Švaros palaikymo
Dūšų
Baseino

11.) Kaip apibūdintumėte „Impulso“ trenerių veiklą?( galimi nuo 1 iki 2 atsakymų) ✪

12.) Kokia jūsų lytis? ✪

13.) Koks jūsų amžius? ✪

14.) Kokia jūsų socialinė padėtis? ✪

15.) Kokios jūsų mėnesinės pajamos? ✪

16.) Pažymėkite „Impuls“ kurį lankėte/lankote? ✪