Įmonės „Eurokos" žinomumas ir komunikacija

Sveiki, esu Grafinių komunikacijų inžinerijos studijų programos antro kurso magistro studentė. Ši anketa parengta siekiant nustatyti „Eurokos“ įmonės, matomumą ir komunikacijos priemonių veiksmingumą tarp vartotojų bei grįžtamąjį ryšį. Kviečiu visus skirti keletą minučių savo laiko ir užpildyti anketą. Ačiū.

Kodėl pasirinkta reklamos forma Jus erzina labiausiai?
didzioji dalis programos sudaryta is reklamos
Gatvėj einama noriu kažką gražaus matyt, o ne reklamas visokias hehe
Per daug jos
Mane erzina visos reklamos
Nes visur pilna leidiniu
Žiūrint kažką įdomaus iškrintanti reklama labai erzina
Dažniausiai susiduriu
Radijo reklamos gana kvailos ir keistos.
Trukdo žiūrėti filmus.
Nes trukdo žiūrėti mėgstamą laidą.
Reklamos struktūra vyrauja jau daugelį metų ta pati. Ji tiesiog jau yra atsibodus.
Nes iššoka labai nelaiku
Nes reklamos atsiranda puslapio viduryje, tai yra įkyriai, ir yra nelengva ją išjungti.
Nes jos dazniausiai buna neisbaiktos ir kuo toliau tuo labiau banalesnes