„IKIMOKYKLINIŲ ĮSTAIGŲ UGDYMO KOKYBĖ IR JOS PRIEINAMUMAS KLAIPĖDOS MIESTE“

Rezultatai yra viešai prieinami

Valdymas tai:

2. Kaip Jūs vertinate savo, kaip vadovo veiklą?

Ikimokyklinės įstaigos veiklą turėtų vertinti

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNežinau
Ikimokyklinės įstaigos vadovas;
Pedagogai;
Tėvai;
Vertinimo komisija sudaryta ikimokyklinės įstaigos darbuotojų
Miesto savivaldybės švietimo skyrius;

Ikimokyklinės įstaigos veikla turėtų būti vertinama

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNežinau
Kas trys mėnesiai;
Kas puse metų
Įmetus vieną karta;
Kas pora metų;

Ikimokyklinio ugdymo veiklai būdinga

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNežinau
Vaikų darželio darbo laikas nustatytas atsižvelgiant į tėvų darbo laiką
Vaikų darželyje yra organizacinė tvarka ir disciplina
Vaikų darželio bendruomenės nariai visada laikosi vidaus tvarkos taisyklių
Veikia prailgintos dienos grupės
Tėvus tenkina vaikų priėmimo į vaikų darželį sąlygos
Šis darželis nuolat tobulina, gerina savo veiklą
Darželis turi sąvo įvaizdį, yra populiarus
Rajono, miesto gyventojų nuomonė apie šį vaikų darželį yra teigiama

6. Kokybė tai: (pažymėkite kievieną teiginį x)

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNežinau
Atitikimas tikslui
Klaidų nebuvimas
Vartotojų poreikių tenkinimas
Paslaugų išskirtinumas
Tobulumas
Ekonominis paslaugų naudingumas
Pokyčiai paslaugoje
Paslaugų atitikimas reikalavimams
Nuolatinis paslaugų gerinimas

7. Kokybiškų paslaugų valdymas sėkmingai vyksta tuomet, kai:

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNežinau
Į valdymą žiūrima kaip į nenutrūkstamą tarpusavyje susijusių veiksmų grandinę
Įstaigos struktūriniai elementai bei veiklos procesai
Problemų analizė, tikslų planavimas, sprendimų priėmimas ir komunikavimas vyksta remiantis šiomis fukcijomis:
Planavimas
Organizavimas
Motyvavimas
Koordinavimas
Kontrolė
Vadovas vadovaujasi prienamumo ir lygiateisiškumo principais

Ikimokyklinio ugdymo įstaigoje veikianti kokybės vadybos sistema labiausiai daro įtaką:

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNežinau
Ugdymo proceso gerinimui
Vadovo veiklos tobulinimui
Auklėtojų darbo efektyvumui
Teikiamų paslaugū kokybei
Kliento poreikių tikslingam nustatymui
Materialinės bazės gerinimui

Jūsų vadovaujamai ikimokyklinei įstaigos kokybei būdingi tokie požymiai?

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNežinau
o Nepriekaištingas darbuotojų pareigų atlikimas;
o Veiklos atitikimas nustatymies tikslams;
o Išteklių racionalus panaudojimas;
o Klientų poreikių ir lūkesčių patenkinimas;
o Nuolatinis vaiko ugdymo tobulinimas;
o Griežtai reglamentuota, dokumentuota, kontroliuojama sistema;
o Visapusiškas paslaugų prieinamumas visiems vaikams, iš skritingų socialinių sluoksnių.

Ikimokyklinės įstaigos kokybiška veikla turi būti orientuota į:

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNežinau
o Vaiko gerbūvį;
o Nepriekaištingą įstaigos veiklą;
o Paslaugų prieinamumą;
o Visi variantai;

Už ikimokyklinėje įstaigoje teikiamų paslaugų turėtų atsakyti

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNežinau
o Vaikų darželio direktorius (-ė);
o Vaikų darželio pedagogai;
o Vaikų tėvai;
o Vaikų darželį aptarnaujantis personalas;
o Visa vaikų darželio bendruomenė;
o Savivaldybės švietimo skyrius;
o Švietimo ir mokslo ministerija;
o Visuomenė;
o Vyriausybė;
o Seimas.

Vaikų ugdymo kokybę jūs nustatote

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkunežinau
o Naudojama asmens paslaugų poreikio nustatymo metodika;
o Bendruomenės narių apklausa;
o Atsižvelgiama į tėvų individualius pageidavimus;
o Atviri vaiko darželio susirinkimai;
o Atsižvelgiama į turimus išteklius;
o Ekspertų apklausa;
o Diskutuojama su pedagogais;
o Atsižvelgiama į institucijos savianalizę;
o Atsižvelgiama į dokumentus reglamentuojančius įstaigos veiklą

Ikimokyklinių ugdymo paslaugų prieinamumas tai:

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNežinau
Pirmenybė teikiama socialiai remtinoms šeimoms
Lengvatos vienišai motinai
Lengvatos teikiamos šeimos auginančioms neįgalius vaikus
Lengvatos teikiamos kitataučiams vaikaims
Ikimokyklinės įstaigos darbo valandos derinamos su tėvais
Pirmenybė teikiama turtingų šeimų vaikams
Ilgų eilių nebuvimas, siekiant gauti vietą ikimokyklinėje įstaigoje
Glimybė leisti vaiką būtent į tą ikimokyklinę įstaigą, kurios labiausiai pageidaujama
Nemokamos paslaugos iki 5 metų

Kokie dokumentai garantuoja kokybiškų paslaugų prieinamumą šeimai ir vaikui?

Jūsų vadovaujamos ikimokyklinės įstaigos patekimo sąlygos:

Ar Jūsų vadovaujamą ikimokyklinė įstaiga turi transporto priemones (mikroautobusus), kurios padėtų vaikams atvykti iš kaimo?

Teikiama pirmenybė šių šeimų vaikams

Ugdymo ir su juo susijusių paslaugų didesnio prieinamumo pasiekti trukdo:

Visiškai sutinkuSutinkuIš dalies sutinkuNesutinkuNežinau
Lėšų stoka
Prastas finanssavimas
Specialistų stoka
Biurokratizmo apraiškos
Tėvų pasyvumas
Pedagogų kompetencija

Ar Jūsų vadovaujama ikimokyklinė įstaiga yra sulaukusi tėvų nusiskundimų

Jūsų amžius

Jūsų pedagoginis stažas:

Jūsų išsilavinimas:

Vietovė, kurioje dirbate: