"Horeca guru"konkurencingumo didinimas marketingo priemonėmis

Atliekamas tyrimas, kurio tikslas – išsiaiškinti kokiomis marketingo priemonės įmonė „Horeca guru“ gali padidinti savo konkurencingumą rinkoje. Gauti duomenys bus panaudoti rašant diplominį darbą.
Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar naudojatės „Horeca guru“ teikiamomis paslaugomis?- jei pasirinksite atsakymą ne, pereikite prie 16 klausimo.

2. Kokiais kriterijais remiantis pasirinkote „Horeca guru“ įmonę?

3. Kokiomis paslaugomis dažniausiai naudojatės?

4. Koks Jūsų manymu „Horeca guru“ asortimentas?

5. Įvertinkite šiuos kriterijus ( 1 – blogai, 5 – labai gerai).

12345
Kaina
Kokybė
Patikimumas
Asortimentas

6. Iš kur sužinojote apie įmonę „Horeca guru“?

7. Ar galėtumėte įvardinti pagrindinius konkurentus „Horeca guru“ įmonės portalui www.horecaguru.lt?

8. Kaip vertinate Jums reikiamos informacijos ir gausą ir pasiekiamumą šiuose portaluose?

Gausi, lengvai randamaPakankamaRibota, sunku rastiMenka
www.horecaguru.lt
www.meniu.lt
www.restoranai.lt

9. Kaip vertinate aptarnavimo paslaugų kokybę šiose įmonėse?

Labai aukštaAukštaVidutinėŽema
„Horeca guru“ (www.horecaguru.lt)
„Strateginių projektų vystymo grupė” (www.meniu.lt)
“Internet marketing solutions” (www.restoranai.lt)

10. Kokie, Jūsų nuomone, yra pagrindiniai „Horeca guru“ privalumai lyginant su konkurentais?

11. Kurios įmonės reklamos Jums žinomiausios, įsimintiniausios?

12. Į kokią reklamą labiausiai atkreipiate dėmesį?

13. Kaip vertinate „Horeca guru“ taikomas rėmimo priemones?

14. Ar informacija pateikiama portale www.horecaguru.lt Jums yra naudinga?

15. Ką Jūsų manymu reiktų keisti/tobulinti www.horecaguru.lt portale?Toliau pereikite prie 18 klausimo.

16. Ar esate susijęs su horeca verslu?

17. Kodėl nesinaudojate „Horeca guru“ paslaugomis?

18. Jūsų pareigos