„H&M“ prekinio ženklo žinomumas: klientų nuomonės tyrimas
Sveiki. Esu Kamilė Knystautaitė, Šiaulių valstybinės kolegijos verslo ir technologijų fakulteto pirmo kurso organizacijos komunikacijos vadybos studentė. Šio tyrimo tikslas yra išsiaiškinti prekinio ženklo „H&M“ žinomumą. Prašau atsakyti į pateiktus klausimus pažymint jums labiausiai tikusį variantą. Dėkoju už Jūsų atsakymus.
Ši apklausa yra anoniminė.
1. Jūsų lytis:
2. Jūsų amžiaus grupė:
3. Kokia jūsų socialinė padėtis:
4. Jūsų pajamos per mėnesį:
5. Ar Jums žinomas prekinis ženklas „H&M“:
6. Ar esate matę „H&M“ prekinio ženklo reklamą:
7. Kur esate matę „H&M“ prekinio ženklo reklamą:
8. Ar šis prekinis ženklas pakankamai reklamuojamas:
9. Ar „H&M“ ženklo prekių kokybė atitinka sukurtą įvaizdį reklamoje:
10. Ar „H&M“ prekinis ženklas yra lengvai atpažįstamas:
11. Ar esate pirkę „H&M“ gaminių:
12. Ką dažniausiai įsigyjate „H&M“ parduotuvėse:
13. Ar Jus tenkina „H&M“ prekių kainos:
14. Ar jūsų mieste yra „H&M“ parduotuvė?
15. Kiek kartų per metus lankotės „H&M“ parduotuvėje:
16. Kodėl renkatės šį prekinį ženklą:
17. Ar reiktų patobulinti „H&M“ prekinį ženklą:
18. Jei sakote, kad reikia patobulinti prekinį ženklą, Jūsų nuomone ką reiktų tobulinti?
- prekes galetu reklamuoti lietuvos izimybes
- Nieko nereikia tobulinti
- reikia populiarinti internetine parduotuve, nes mano mieste nera sios parduotuves
- Nieko nereikia tobulinti, viskas tobula
- nezinau,tuo turetu pasirupinti orginalus jauni profesionalai.
- Padaryti dar daugiau akcijų