"Excursus" organizacijos populiarinimo plano analizė

Rezultatai yra prieinami tik autoriui

1. Ar žinote kas yra RYŠIAI SU VISUOMENE (Public Relations)?

2. Kaip manote, ar yra skirtumas tarp ryšių su visuomene ir reklamos?

3. Kaip manote kokia ryšių su visuomene priemonė yra efektyviausia?

4. Ar teko susidurti su ryšiais su visuomene Jūsų aplinkoje?

5. Ar Jums tai turėjo kokios nors įtakos?

6. Ar keliaujant teko naudotis kelionių agentūros paslaugomis?

7. Kas paskatino naudotis šiomis paslaugomis?

8. Iš kokio informacinio šaltinio Jūs sužinojote apie kelionių agentūros teikiamas paslaugas?

9. Jūsų nuomone, kuri iš pateiktų kelionių agentūrų efektyviausiai naudoja ryšius su visuomene?

10.Jūsų nuomone, kurias ryšių su visuomene sritis kelionių agentūros išnaudoja labiausiai?

11.Kurią ryšių su visuomene sritį geriausiai žinote?

12.Kurią ryšių su visuomene sritį labiausiai vertinate?

13.Ar pastebite televizijoje rodomas laidas kurias remia kelionių agentūros? (Pvz: „Pirmas kartas su žvaigžde“)

14. Jūsų lytis?

15. Jūsų amžius?

16. Jūsų užsiėmimas?

17. Jūsų išsilavinimas?