"ERGO LIFE INSURANCE SE" rėmimo komplekso analizė

Tyrimą atlieka Klaipėdos valstybinės kolegijos, Įmonių ir įstaigų administravimo, trečio kurso studentė. Tyrimo tikslas atliekamas, siekiant išanalizuoti „ERGO LIFE INSURANCE SE“ rėmimo kompleksą. Apklausos rezultatai bus naudojami tyrėjos baigiamajame darbe ir jo pristatyme.

Atsakydami į anketos klausymus apibraukite (O) Jums labiausiai tinkančio atsakymo variantą, o (ir) reikiamose vietose tinkamą atsakymą įrašykite.

Anketa yra anoniminė. Informacija išlieka konfidenciali.

Anketos pildymas užtruks iki 10 min.

Ačiū už nuoširdžius atsakymus ir Jūsų sugaištą laiką!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Apie "ERGO LIFE INSURANCE SE" teikiamas paslaugas sužinojote iš:

2. Kas Jus paskatino pasirinkti "ERGO LIFE INSURANCE SE" teikiamas paslaugas? (galimi keli atsakymo variantai)

3. Jūsų nuomone, ar "ERGO LIFE INSURANCE SE" naudoja pakankamai rėmimo priemonių?

4. Kur pastebite "ERGO LIFE INSURANCE SE" prekinį ženklą?

Labai dažnai
Dažnai
Kartais
Labai retai
Niekada
Žiniasklaidoje
Internete, reklaminiuose puslapiuose
Socialinių tinklų puslapiuose
Renginiuose
Stenduose (plakatuose)

5. Ar Jums, renkantis draudimo paslaugas, svarbu "ERGO LIFE INSURANCE SE" įvaizdis?

6. Kokia informacija apie "ERGO LIFE INSURANCE SE" Jums atrodo patikimiausia?

7. Kokiomis "ERGO LIFE INSURANCE SE" įmonės paslaugomis naudojatės? (galimi keli atsakymo variantai)

8. Kokiu būdu užsisakėte "ERGO LIFE INSURANCE SE" draudimo paslaugas?

9. Kokias reklamos priemones matėte „ERGO LIFE INSURANCE SE“? (galimi keli atsakymo variantai)

10. Kokią Jums įtaką daro žemiau išvardintos reklamos priemonės renkantis „ERGO LIFE INSURANCE SE“?

Sudomina paslauga
Skatina pirkti paslaugas
Sudomina kaina
Nesudomina
Reklaminės skrajutės
Paslaugų katalogai
Reklama internete
Reklaminiai stendai

11. Įvertinkite „ERGO LIFE INSURANCE SE“ taikomas ryšių su visuomene priemonės pagal žemiau pateiktus kriterijus:

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Iš dalies svarbu
Svarbu
Labai svarbu
Pranešimai spaudoje
Vykdoma visuomeninė veikla (labdaringa veikla, paskaitos, renginiai)

12. Kaip manote, ar pakanka viešųjų ryšių kanalais skleidžiamos informacijos „ERGO LIFE INSURANCE SE“ populiarumui pasiekti?

13. Kaip manote, kurios viešųjų ryšių funkcijos svarbiausios populiarinant „ERGO LIFE INSURANCE SE“ įmonę?

14. Įvertinkite „ERGO LIFE INSURANCE SE“ taikomas pardavimų skatinimo priemones pagal žemiau pateiktus kriterijus:

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Iš dalies svarbu
Svarbu
Labai svarbu
Nuolaidos
Galimybė susigrąžinti pinigus
Speciali paslaugų paketų kaina

15. Įvertinkite „ERGO LIFE INSURANCE SE“ personalo aptarnavimo svarbiausias savybes:

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Iš dalies svarbu
Svarbu
Labai svarbu
Atsakingumas
Mandagumas
Paslaugumas
Kompetetingumas
Gebėjimas spręsti iškilusias problemas
Išsamios informacijos suteikimas reikiamu klausimu
Sąžiningumas
Komunikabilumas
Pastabumas
Lankstumas

16. Įvertinkite „ERGO LIFE INSURANCE SE“ asmeninio pardavimo taikymą pagal žemiau pateiktus kriterijus:

Visiškai nesvarbu
Nesvarbu
Iš dalies svarbu
Svarbu
Labai svarbu
Užsakymo vykdymas
Paslaugumas
Pardavimų palaikymas (kontakto su klientu palaikymas)
Sugebėjimas spręsti iškilusias problemas
Informacijos suteikimas
Paslaugos pagal žmogaus poreikius parinkimas
Greitas reagavimas
Kompetetingumas
Malonus bendravimas

17. Kokių, Jūsų nuomone, papildomų informavimo priemonių trūksta apie teikiamas „ERGO LIFE INSURANCE SE“ paslaugas? (galimi keli atsakymo variantai).

18. Kokias priemones naudoja „ERGO LIFE INSURANCE SE“ klientams pritraukti? (galimi keli atsakymo variantai).

19. Jūsų amžius. Įrašykite

20. Lytis:

21. Jūsų išsilavinimas: