"Copy1" paslaugų kokybės valdymo analizė: vartotojų nuomonių tyrimas

Sveiki, esu Raminta Ragelskytė Šiaulių universiteto III kurso studentė. Atlieku tyrimą apie"Copy1" paslaugų ir prekybos tinklo teikiamų paslaugų kokybę vartotojų požiūriu. Šio tyrimo tikslas - išsiaiškinti klientų nuomonę apie šio tinklo teikiamų paslaugų kokybę. Tyrimas yra anonimiškas ir jo duomenys bus panaudoti tik apibendrinta forma. Dėkojame, kad sutikote dalyvauti apklausoje.
Rezultatai yra viešai prieinami

1. Jūsų lytis:

2. Jūsų amžius:

3. Išsilavinimas:

4. Kokiomis "Copy1" paslaugomis dažniausiai naudojatės?

5. Kaip vertinate teikiamų paslaugų kokybę?

6. Ar paslaugos suteikiamos greitai?

7. Ar patogus įmonės darbo laikas?

8. Ar teikiant paslaugas naudojama moderni įranga?

9. Ar pageidaujant darbuotojai pateikia reikiamos informacijos?

10. Kaip manote, ar darbuotojai yra pakankamai kompetetingi?

11. Ar paslaugų kaina atitinka paslaugų kokybę?

12. Ar paslaugos suteikimo rezultatai atitinka Jūsų lūkesčius?

13. Ar Jums kada nors Copy1 buvo suteikta nekokybiška paslauga?