,,Citco" finansinių paslaugų įmonių skaitmeninio marketingo pastangų vertinimas ties klientų/vartotojų išlaikymu

Sveiki, esu 3 kurso tarptautinio verslo studentas ir savo bakalauro atlikinėju tyrimą apie UAB ,,Citco" finansių paslaugų įmonės skatimeninio marketingo pastangų vertinimą vartotojų išlaikymo atžvilgiu.


Būčiau labai dėkingas už jūsų atsakymus šioje apklausoje!

Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

Jūsų lytis?

Jūsų amžius?

Jūsų gyvenamoji aplinka?

Ar jums teko girdėti apie finansinių paslaugų įmonę UAB ,,Citco?

Kaip dažnai kasdieniniame gyvenime susiduriate su skaitmeninės rinkodaros turiniu iš finansinių paslaugų tiekėjų?

Kokio tipo skaitmeninės rinkodaros turinys, jūsų nuomone, yra efektyviausias patraukiant klientų dėmesį ir susidomėjimą?

Teiginys: „Skaitmeninė rinkodara yra būtina finansinių paslaugų teikėjams, kad jie išlaikytų vartotojus šiandienos skaitmeninėje aplinkoje“. Kokios jūsų mintys apie šį teiginį?

Kurioje platformoje dažniausiai sutinkate skaitmeninės rinkodaros turinio iš finansines paslaugas teikiančių įmonių?

Kaip manote, ar finansinių paslaugų teikėjams svarbu išlaikyti savo klientus ilgą laiką?

Ar skaitmeninės rinkodaros turinys iš finansinių paslaugų tiekėjų, kurie demonstruoja naujoves ir kūrybiškumą yra naudingas esamiems klientams norint išlaikyti juos?

Ar kada nors susidūrėte su skaitmeniniu turiniu iš UAB ,,Citco"? Jei taip, pasidalinkite savo patirtimi.

UAB ,,Citco" socialiniuose tinkluose skelbia apie įvairius įmonės/darbuotojų pasiekimus, naujoves/atnaujinmus/tobulinimus ties atliekamomis paslaugomis, dalyvimus įvairuose renginuose, plėtimosi naujienas (pvž. atidarytas naujas aukštas) ir sveikinimai švenčių proga nuo ,,Citco' ir jų darbuotojų. Ar šių pastangų užtenka norint išlaikyti esamus klientu?

Kokius patobulinimus ar pakeitimus siūlytumėte UAB „Citco“, kad patobulintų skaitmeninės rinkodaros strategijas?