"Boston" prekės ženklo stiprumo tyrimas Lietuvos rinkoje

 

Gerb. Respondente, esu Kauno kolegijos trečio kurso studentė. Šiuo metu atlieku tyrimą, kurio tikslas išanalizuoti batų priežiūros priemonių "Boston" prekės ženklo stiprumą Lietuvos rinkoje. Ši anketa yra anoniminė, rezultatai viešai nepublikuojami bei skirti tik mokymosi tikslams. Man labai svarbi Jūsų nuomonė. Pažymėkite arba įrašykite tai ką manote.

 

1. Ar naudojate batų priežiūros priemones?

2. Jei nenaudojate, pažymėkite kodėl?

3. Kokias priemones naudojate dažniausiai? (Sužymėkite pagal naudojimo dažnumą, 1-nenaudoju, 2-labai retai, 3-retai, 4-dažnai, 5-labai dažnai).

4. Kur dažniausiai perkate batų priežiūros priemones?

5. Koks veiksnys Jums daro didžiausią įtaką renkantis batų priežiūros priemones? (Išreitinguokite veiksnius pagal svarbą, 1 – vaisai nesvarbu, 5 – labai svarbu)

6. Kokius batų priežiūros priemonių prekės ženklus žinote?

7. Kokio prekės ženklo batų priežiūros priemones perkate dažniausiai?

Kita (įrašykite)

  1. nežinau
  2. nežinau

8. Ar žinote „Boston“ batų priežiūros priemones?

9. Ar teko įsigyti „Boston“ gamintojų batų priežiūros priemones?

10. Kaip dažnai perkate “Boston” batų priežiūros priemones?

11. Įvertinkite „Boston“ batų priežiūros priemonių privalumus 5-balėje sistemoje (mažiausias balas yra 1, didžiausias-5).

12. „Boston“ prekės ženklas Jums asocijuojasi su:

12. „Boston“ prekės ženklas  Jums asocijuojasi su:

13. Ar planuojate ateityje ir toliau pirkti „Boston“ batų priežiūros priemones ir jas naudoti?

14. Jei ne, tai kodėl?

15. Kokios priemonės Jus paskatintų pasidomėti batų priežiūros priemonėmis? ( 1 – visai neskatintų, 5 – labai paskatinų).

16. Jūsų lytis:

17. Jūsų amžius:

18. Jūsų mėnesio pajamos:

19. Jūsų gyvenamoji vieta:

Sukurk savo anketąAtsakyti į šią anketą