“Balcia Insurance SE” įvaizdis socialinėse erdvėse

Kviečiu Jus sudalyvauti apklausoje. Apklausos tikslas pateikti “Balcia Insurance SE” įvaizdžio socialinėse erdvėse formavimo sprendimus.

Šį tyrimą atlieka Vilniaus kolegijos 4-o kurso studentė Martyna Kriščiūnaitė. Tyrimo rezultatai bus panaudoti baigiamajame darbe “Balcia Insurance SE” įmonės įvaizdžio formavimas socialinėse erdvėse apibendrintai, todėl anonimiškumas ir konfidencialumas yra garantuojamas. Prašau atsakyti į pateiktus klausimus ir pažymėti tinkamus atsakymus. 


Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui

1. Kuriose socialinėse erdvėse Jūs lankotės?

2. Kaip dažnai Jūs lankotės socialinėse erdvėse?

Kiekvieną dieną Kelis kartus savaitėjeKelis kartus per mėnesįRetaiNiekada
Instagram
Facebook
Twitter
LinkedIn
TikTok
YouTube

3. Ar stebite “Balcia Insurance SE” įmonę socialinėse erdvėse?

4. Kokiose socialinėse erdvėse dažniausiai pastebite “Balcia Insurance SE” įmonę?

5. Dėl kokių priežasčių sekate “Balcia Insurance SE” įmonę socialinėse erdvėse?

6. Kaip dažnai informacijos apie “Balcia Insurance SE” įmonę socialinėse erdvėse ieškote patys?

7. Ar Jūsų pasirinkimą lemia “Balcia Insurance SE” įmonės įvaizdis socialinėse erdvėse?

8. Jūsų nuomone, “Balcia Insurance SE” įmonės įvaizdis socialinėse erdvėse?

9. Jūsų nuomone, kokie veiksniai yra svarbiausi kuriant įmonės įvaizdį?

10. Ar teko įsigyti įmonės“Balcia Insurance SE” paslaugas, kada reklamą matėte socialinėse erdvėse?

11. Ar esate patenkinti “Balcia Insurance SE” įmonės įsigyta preke/paslauga?

12. Kokie faktoriai “Balcia Insurance SE” įmonės socialinėse erdvėse patraukia Jūsų dėmesį?

13. Kas Jums padeda įsiminti “Balcia Insurance SE” įmonę socialinėse erdvėse?

14. Ką rekomenduotumėte “Balcia Insurance SE” įmonei tobulinti socialinėse erdvėse, siekiant pritraukti daugiau klientų?

15. Jūsų lytis?

16. Jūsų amžius?

17. Jūsų užimama padėtis?