"Aukštojo mokslo institucijų (universitetų) taikomų vidaus rinkodaros priemonių vertinimas dėstytojų reikšmijautos, organizacinio pilietiškumo ir didžiavimosi darbu požiūriu"
Mieli respondentai,
MRU tyrėjų komanda atlieka mokslinio pobūdžio tyrimą. Tyrimo tikslas yra nustatyti, kokias vidaus rinkodaros priemones taiko aukštojo mokslo institucijos (universitetai), ir įvertinti jų poveikį dėstytojų reikšmijautai bei organizaciniam pilietiškumui ir didžiavimuisi darbu.
Tyrime dalyvaujančių asmenų duomenys ir atsakymai yra konfidencialūs.
Respondentų prašau atsakyti į visus anketoje pateiktus klausimus.
Dokt. Aušrinė Greičiūtė, tyrėjų komandos vardu, dėkoju už tyrimui skirtą laiką.
Anketos rezultatai yra prieinami tik anketos autoriui