!! ASMENS PREKĖS ŽENKLO KŪRIMAS IR VALDYMAS SOCIALINIUOSE TINKLUOSE !!

Sveiki,


Šiuo metu rašau magistro baigiamąjį darbą ir vykdau apklausą, kurios tikslas yra suprasti socialinių tinklų įtaką asmens prekės ženklo kūrimui, įvaizdžiui ir kaip tai paveikia produktų, paslaugų pardavimą.


Socialinės medijos - tai įrankis, kuriuo naudojantis, kuriamas asmens prekės ženklas. Svarbu išsiaiškinti, kokią įtaką tiesiogiai daro socialinių medijų naudojimas, formuojant asmeninį prekės ženklą. Tai būdas sužinoti nuomonę apie asmens prekės ženklo kūrimo procesą ir kaip šiam procesui gali tiesiogiai daryti įtaką socialinės medijos. 


Apklausa yra anoniminė, visi atsakymai bus apdorojami ir pateikti tik apibendrinta forma. 


Apklausai užpildyti Jums prireiks vos kelių minučių.


Iš anksto dėkoju už atsakymus.

1. Lytis

2. Amžius

3. Išsilavinimas

4. Socialinė padėtis

Kita

  1. Invalidas
  2. moksleivė
  3. Studentė
  4. Molestias iure modi reprehenderit dolorum quae doloribus.

5. Kuriuose socialiniuose tinkluose skaitote turinį, kuris geriausiai atspindi asmens prekės ženklo vertybes ir asmenybę? (Galimi keli atsakymų variantai)

Kita

  1. Nelabai kur
  2. Tinder :)
  3. Pinterest

6. Ar bendravimas socialiniuose tinkluose su asmens prekės ženklo atstovais padidina Jūsų pasitikėjimą ženklu? (Galimi keli atsakymų variantai)

7. Ar nuoseklus ir įtraukiantis turinio pateikimas socialiniuose tinkluose veikia Jūsų sprendimą įsigyti prekę ar paslaugą? (Galimi keli atsakymų variantai)

8. Kiek laiko jau sekate tam tikrus asmens prekės ženklus socialiniuose tinkluose?

9. Ar manote, kad turinio kokybė socialiniuose tinkluose padidina asmens prekės ženklo efektyvumą?

10. Kaip dažnai ieškote informacijos apie naujausias asmens prekės ženklo tendencijas?

11. Kokius asmenybės bruožus labiausiai vertinate sekdami asmens prekės ženklo veiklą socialiniuose tinkluose?

Kita

  1. Draugiškumą
  2. Kokybę
  3. Neseku
  4. Raštingumą. Iškart nusiviliu, jei matau rašybos, stiliaus klaidas.
  5. Būtina keistis pagal auditorijos poreikiu (jei tikslas yra uždarbis)
  6. Mokėjimas nustebinti
  7. Prisitaikymas prie rinkos
  8. Nuoširdumas
  9. gebejimas sudetingus dalykus pateikti paprastai

12. Ar Jūsų pirkimo sprendimai priklauso nuo turinio, kurį sukuria asmens prekės ženklo atstovai?

13. Kokį asmens prekės ženklą socialinėse medijose sekate dėl jo nuoseklaus ir patikimo bendravimo? (Įrašykite)

  1. NB (Natalijos Bunkės)
  2. Nike
  3. Natalija Bunke
  4. nezinau
  5. Natalija Bunke
  6. -
  7. Nike
  8. Neseku
  9. Prada
  10. Prada
…Daugiau…

14. Kokius turinio kūrimo aspektus laikote svarbiausiais renkantis prekes ar paslaugas socialiniuose tinkluose?

Kita

  1. Atsiliepimai
  2. Kokybė
  3. Visi

15. Kaip dažnai analizuojate, kaip turinys socialinėse medijose veikia Jūsų asmens prekės ženklo suvokimą?

16. Ar turinio įtraukiamumas socialiniuose tinkluose padeda Jums realizuoti idėjas susijusias su asmens prekės ženklu?

17. Kaip asmeninės savybės, pavyzdžiui, iniciatyvumas ir motyvacija, veikia Jūsų veiklą socialiniuose tinkluose ir bendravimą su auditorija?

Susikurti savo anketąAtsakyti į šią anketą